عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
آیت‌الله موسوی جزایری، به نمایندگی از خود، خانواده و طلاب حوزه علمیه، با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، خطبه بیعت خواند.

عقیق:آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در اجتماع حوزویان اهواز، با اشاره به خدمات گسترده حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، اظهارداشت: من در جریان هستم که آقای موسوی فرد، به‌صورت طاقت فرسا و شبانه‌روزی برای اینکه خیری به مردم مستضعف برسد و گرهی از مشکلات مردم باز کند، چقدر زحمت می‌کشند.

وی تصریح کرد: إن‌شاءالله خداوند متعال به وجود رهبر معظم انقلاب و نماینده معززش در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد و همه خادمین دین، طول عمر عنایت بفرمایند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه ما همه حامی شما هستیم، گفت: حوزه علمیه در خدمت حضرت‌عالی بوده و سرسختانه پشتیبان شما خواهیم بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: ما هر آنچه در توان داریم برای شما به کار می‌گیریم و من همین‌جا به نمایندگی از خود، خانواده و طلاب حوزه علمیه، با شما عهد بسته و خطبه بیعت می‌خوانم؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عهد فی ذمتی، و ذمت اصحابی و ذمت اولادی و ذمت طلابی و إن نفعل فی هذا العهد أن اکون محامین، أصدقاء، موالین، اوفیاء، لسماحة السید ممثل الفقیه، السید محمدنبی الموسوی(دامت برکاته)

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین