عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
آستان مقدس حضرت معصومه (س) برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های ویژه بانوان، جشن خانوادگی، سخنرانی، برنامه‌های ویژه کودکان و... برای زائران درنظر گرفته است.

عقیق:حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برنامه‌های مختلفی را برای ایام الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

این برنامه‌ها شامل سخنرانی، ادعیه و زیارات، ویژه برنامه‌های فرهنگی، ویژه برنامه‌های بانوان و برنامه‌های کودکان و نوجوانان است که طی این ایام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجرا می‌شود.

سخنرانی ۷ خطیب معروف در دهه فجر

سخنرانی حجج‌ اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی، پناهیان و آیت‌الله اراکی از جمله این برنامه‌ها است.

برپایی نمایگشاه حریم حرم و فعالیت ویژه کتابخانه آستان

برپایی نمایشگاه حریم حرم از جمله برنامه‌های آستان در این ایام است که در آن زندگانی حضرت معصومه (س) توسط راویان در ۸ غرفه روایت می‌شود که این برنامه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۳۰ در پارکینگ شرقی حرم برگزار می‌شود، همچنین کتابخانه آستان شامل سالن مطالعه، مخزن کتاب، تالارهای محققان و دانش آموزی، گنجینه‌های قرآنی نفایس و کتب خطی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ در ضلع شرقی حرم صحن جامع فاطمی پذیرای علاقه‌مندان است.

اجرای برنامه‌های ویژه بانوان

این آستان نورانی برنامه‌هایی ویژه بانوان تدارک دیده که شامل برپایی اردوهای زیارتی، حلقه‌های معرفتی، سخنرانی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام، ختم‌های ثقلین، حزب خوانی قرآن، مسابقات و خدمات فرهنگی است که هر روز از ساعت ۸ تا ۲۲ در رواق حضرت خدیجه سلام الله برگزار می‌شود.

برگزاری جشن کودکانه در دو نقطه حرم

اجرای برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ایام الله دهه فجر است که شامل اجرای جنگ معارفی، مسابقه و سرگرمی، برنامه‌های آموزشی در دو بخش پسران و دختران برپا می‌شود که برنامه‌های پسران از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ جنب درب شماره یک آستان برگزار و برنامه‌های دختران از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ در شبستان امام خمینی (ره) بالکن شرقی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ همراهی

جشن بزرگ خانوادگی همراهی دیگر برنامه آستان کریمه اهل بیت (ع) در ایام‌الله دهه مبارک فجر است که این برنامه از ۱۲ بهمن به مدت ۷ شب در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این ایام هدایایی مختلفی به عموم علاقمندان تقدیم می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین