عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
رهبر انقلاب:
صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، دیدگاه رهبر انقلاب درباره جایگاه زنان ایرانی بعد از انقلاب را باز نشر داد.

عقیق:صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای با انتشار تصویر نوشته‌ای به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره جایگاه زنان ایرانی بعد از انقلاب و تجلیل از آن‌ها به واسطه وجود امام خمینی (ره) را باز نشر داد.

بر اساس این پست، رهبر انقلاب پیش‌قراول تجلیل از زنان ایرانی را، احترام فراوانی که امام خمینی (ره) برای زنان مسلمان قائل بودند، دانستند.

ایشان همچنین عامل نقش موثر زنان در جریان انقلاب اسلامی را همین بینش بنیان‌گذار کیبیر انقلاب و جایگاه ویژه‌ای که برای زن در نظر داشتند، معرفی کردند. در باین رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است:

" در حقیقت باید گفت که بعد از انقلاب، از زن ایرانی تجلیل شده است. پیش‌قراول این تجلیل هم امام بزرگوار بود که با همه وجود برای زن ایرانیِ مسلمان ارزش و احترام قائل بود. همین بینش بود که موجب شد زنان کشور در انقلاب اسلامی سهم بزرگی را ایفا کردند. | رهبر انقلاب "

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین