عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در اقدامی ابتکاری دوره‌های حفظ قرآن را به صورت غیر حضوری و بوسیله تلفن برگزار می‌کند که طی آن علاقه‌مندانی که امکان حضور در کلاس را ندارند بتوانند از حفظ آیات الهی بهره‌مند شوند.

عقیق:مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در ادامه اجرای طرح های مختلف در راستای تربیت حافظان قرآن کریم اقدام به راه‌اندازی طرحی به صورت حفظ غیرحضوری و از طریق تلفن کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند با نام‌نویسی در طرح به صورت غیر حضوری به حفظ آیات الهی بپردازند.

این طرح ویژه کسانی است که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند اما علاقه‌مند به حفظ قرآن هستند. به عنوان مثال زنان خانه‌دار، کارمندان، کارگران و... می‌توانند از طریق این دوره‌ها از نعمت حفظ آیات الهی بهره‌مند شوند.

روش برگزاری دوره‌ها به این صورت است که پس از ثبت‌نام قرآن‌آموز به صورت تلفنی با استاد در ارتباط است و سرفصل‌های حفظ و روش‌های کار را دریافت و پس از حفظ آیات مورد نظر به صورت تلفنی محفوظات را به استاد تحویل می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir  جهت حضور در دوره‌های حفظ غیر‌حضوری ثبت‌نام کنند.

دوره‌ها در قالب کلاس‌های ۱۰ نفره برگزار می‌شود و برای هرکلاس یک مربی تعیین و مربیان در طول هفته سه بار ضمن تماس با قرآن‌آموز دروس مورد نظر را به آنان ارائه، اشکالات را برطرف و محفوظات قرآن‌آموزان را تحویل می‌گیرند.

در این راستا آیین‌نامه‌ای طراحی شده و در آن زمان‌بندی، شرح درس و موضوعات مختلف برای مربیان و قرآن‌آموزان طراحی شده و دوره‌ها طبق آن به صورت متمرکز آغاز و پیش می‌رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین