عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
رهبر ارامنه کاتولیک ایران:
رهبر ارامنه کاتولیک ایران گفت: جوانان غیور ارمنی از هیچ‌کوششی در راه دفاع خاک‌وطن دریغ نکردند، ما با تمام قوا در این مسیر فعال خواهیم بود و‌ پای انقلاب اسلامی می‌مانیم.

عقیق:سرکیس داویدیان، رهبر ارامنه کاتولیک ایران در نشست علمی حقوق اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی تحقق عدالت اجتماعی که از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی ماه) در حال برگزاری است، با بیان اینکه چند روز قبل مسیحیان جهان و‌ ایران با به جای آوردن آیین‌های میلاد مسیح این ایام را گرامی داشتند، اظهار داشت: امروز ما به عنوان اقلیت با بهره‌مندی از بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، جمع شده‌ایم تا آرمان‌های کشور را در چارچوب پیشرفت و توسعه به تحقق برسانیم.

وی با بیان اینکه ما با آرزوی شادی و‌ دوستی و‌ محبت بین همه گام برداشته‌ایم‌ و‌ این‌ها تعهدات ما به شمار می‌رود، افزود: خداوند عشق است و‌ ما با الگوگیری باید در این مسیر قدم برداریم و همواره عشق بورزیم.

رهبر ارامنه کاتولیک کشورمان با اشاره به اینکه در گذشته زمانی که ایران لحظات خطرناکی به واسطه جنگ را پشت سر می‌گذاشت، جوانان غیور ارمنی از هیچ‌کوششی در راه دفاع خاک‌وطن دریغ نکردند، تصریح کرد: شهادت در این راه برای حفظ ارزش‌ها و‌ خانواده برای ما بسیار ارزشمند است. ما هیچ گاه دوست نداریم آن دوران تکرار شود، اما با این‌ وجود اگر اتفاقی بیفتد و مشکلی ایجاد شود، ما با تمام قوا در این مسیر فعال خواهیم بود و‌ پای انقلاب اسلامی می‌مانیم.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسمی سلیمانی ابراز داشت: ما این فاجعه یعنی شهادت سردار سلیمانی را محکوم کرده و‌ مراتب تسلیت خویش را خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اعلام می‌داریم. همچنین خبر سقوط هواپیمای اوکراین هم‌ ما را متأسف کرد که از این بابت نیز ‌به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران و‌ روسای جمهور درگیر در این حادثه تسلیت می‌گوییم و برای جان‌باختگان و همچنین صلح و آرامش در جهان در کلیسا دعا خواهیم کرد.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین