عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
حاج حسین یکتا:
فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: کسانی که اهل منبر و صاحب تریبون هستند، باید قصه انقلاب را برای جوانان بازگو کنند، امروز می بینیم که خون شهید سلیمانی به همه جامعه حیات داد.

عقیق:حسین یکتا در نشست جمعه های انتقام که در مصلی قدس برگزار شد، عنوان کرد: اگر بگوئیم نخستین انتقام از آمریکایی ها چه بود، می توان همین حضور پرشور مردم را به عنوان پاسخ بیان کرد.

وی افزود: در جنگ سوریه همه دنیا پشتیبان داعش بودند و می گفتند باید بشار اسد برود، اما رهبر معظم انقلاب گفتند که او باید بماند و حرف ایشان در نهایت محقق شد.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: باید زندگی شهید سلیمانی به طور کامل برای نسل جدید تبیین شود، برای نسل دهه هشتاد و نود باید ابعاد معنوی حاج قاسم تحلیل شود.

یکتا مطرح کرد: ما در انقلاب اسلامی تجربه داریم که خون شهید بهشتی که ریخته شد، بسیاری از توفیقات حاصل شد، امروز نیز این خون برکات خودش را خواهد داشت، ما روزی پشت دیوارهای بصره می جنگیدیم، امروز در پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم؛ رهبر انقلاب وعده نابودی اسرائیل و آزادی فلسطینی ها را دادند و قطعا این وعده محقق خواهد شد و فتح نزدیک است.

وی بیان کرد: این مطلب را اسرائیلی ها فهمیده اند، دشمن در حال تحلیل است و می بیند که هر چه امام امت گفت، محقق شد، آن ها می دانند که انتقام سخت در این حد منحصر نمی شود.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اظهار داشت: رهبر انقلاب می فرمایند که ما به ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده ایم، شما جوانان خود را بسازید، چرا که او را خواهید دید، آمریکایی ها همه این ها را به خوبی می دانند.

یکتا خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به نصرت الهی برای جبهه حق یقین دارد و دشمنان نیز به خوبی این را می دانند، اگر شک و تردیدی هست در وجود ماست که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در محاسبات خود اشتباه کرده اند، ادامه داد: آن ها هنوز اثر خون شهید را نشناخته اند، در شرایطی که دشمن برای سقوط دینداری تلاش می کند، رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند که جوانان این حربه را به خودشان بازگردانند.

این روای دفاع مقدس تاکید کرد: ما باید تحلیل های خود را درست کنیم، رهبر انقلاب در سال گذشته از بالای دکل دیده بانی بیان کردند که می بینیم که جایگاه ملت ایران در حال رفیع شدن است.

یکتا ابراز کرد: کسانی که اهل منبر و صاحب تریبون هستند، باید قصه انقلاب را برای جوانان بازگو کنند، امروز می بینیم که خون شهید سلیمانی به همه جامعه حیات داد.

وی افزود: شهدا امتحان ولایت پذیری خود را به بهترین وجه پس داده اند، امروز نیز این امتحان از ما گرفته می شود، در این شرایط باید خود را برای امتحانات و اتفاقات مهم آماده کنیم.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: ماموریت اصلی ما تحقق تمدن نوین اسلامی بوده و باید آمادگی این هدف والا را در خود ایجاد کنیم.

یکتا مطرح کرد: ملت های منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی به چیزی کمتر از خروج آمریکایی ها از منطقه راضی نیستند، این سیلی ها موقتی است و هدف نهایی خروج آمریکا از منطقه است.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین