عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
یکی از مدیران دفاتر زیارتی سازمان حج و زیارت با اشاره به لغو پروازهای امروز به نجف اشرف گفت: با این وجود هنوز اطلاعیه‌ای مبنی بر توقف اعزام کاروان‌های عتبات از سوی سازمان حج و زیارت ابلاغ نشده است.

عقیق:سفر به عتبات از اول آذرماه به صورت محدود و تنها هوایی انجام می‌شود و امروز پس از سیلی ایران به آمریکا با حملات موشکی به پایگاه عین‌الاسد امریکا در عراق سفرهای هوایی به نجف اشرف نیز لغو شده است.

یکی از مدیران دفاتر مجاز حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه تمام سفرهای سازمان حج و زیارت به عتبات هوایی انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام اعزام‌های زائران عتبات به صورت هوایی آن هم به نجف اشرف انجام می‌گرفت، با توقف پروازها به نجف اشرف عملا سفر به عتبات متوقف شده است.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همچنان برای ۲۵ دی ماه از زائران متقاضی ثبت‌نام می‌کند، افزود: امروز اعزام کاروانی به عتبات نداشتیم، اما با توجه به  سفر فردی برخی افراد به عراق از طریق هوایی، پروازهای امروز صبح از ایران به عراق (فرودگاه نجف اشرف) متوقف شده‌اند. با این وجود همچنان امکان نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در ۲۵ دی ماه صورت می‌‌گیرد و هنوز اطلاعیه‌ای از سوی سازمان حج و زیارت مبنی بر توقف اعزام‌ها ابلاغ نشده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین