عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
حاج حسین یکتا در هیئت ریحانة الحسین(ع) عنوان کرد:
مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با اشاره به اینکه امروز حاج قاسم سلیمانی آب حیات شده است، گفت: امروز خون ریخته شده حاج قاسم سلیمانی یک حول حالنا برای مردم منطقه ایجاد کرده و موجب شده است حال آنان خوب شود.

عقیق:هیأت ریحانةالحسین (س) شب گذشته شنبه ۱۴ دی‌ماه به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مراسم بزرگداشت با عنوان «خداحافظ فرمانده» با سخنرانی حسین یکتا و مدیحه‌سرایی سیدمجید بنی‌فاطمه و ابراهیم رحیمی برگزار کرد.

حسین یکتا مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها در این مراسم اظهار داشت: زمانی که همه خواب بودیم، سلیمانی به شهادت رسید. او بیدار و مراقب ما بود و همواره حواسش به ما به خصوص جوانان بود. نامش قاسم به معنای تقسیم کننده بود یعنی غصه و غم مال او شادی مال ما، بی‌خوابی مال او و خواب راحت برای ما، دور از خانه بودن مال او و راحت پیش خانواده بودن برای ما، تیر و ترکش، موشک و بمب برای او بود و هیأت رفتن برای ما بود.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی به دنبال این بود که ما بیدار شویم و امروز با ریخته شدن خونش کشور و حتی دنیا به هم ریخته است، تصریح کرد: او تا زمانی که بود چه مالک اشتری برای انقلاب بود و امروز که رفت و تمام عالم برایش ملک سلیمان شده است، خواهید دید برای رهبر انقلاب چه خواهد کرد و چه دل‌هایی را دلبسته ایشان می‌کند؛ زیرا او آدم بابرکتی بود.

یکتا با بیان اینکه قاسم سلیمانی حتی خون خود را برای همه تقسیم کرد، لذا امروز هر کسی را که می‌بینیم غمگین است و دلش هوای گریه کردن دارد، افزود: حاج قاسم برای امام حسین علیه السلام خیلی کار کرد؛ به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند اگر او جلوی داعش نمی‌ایستاد، از حرم اهل بیت علیه سلام چیزی باقی نمی‌ماند. بنابراین در نهایت نیز امام حسین او را زیبا تحویل گرفت و ارباً اربا شد تا مانند ارباب شود؛ چون نامش قاسم بود.

این رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حاج قاسم برای مقام معظم رهبری علمدار بود و امروز که به شهادت رسیده است، همه علمش را بلند کرده‌اند و به دنبال انتقام گرفتن هستند، گفت: آمریکایی‌ها تیر به عشق ما زدند، زیرا بعد از مقام معظم رهبری، محبوب‌ترین و دلبرترین فرد حاج قاسم سلیمانی بود و امروز حال تمام مردم ایران «أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ» است. بنابراین نباید توجیه کرد که ترامپ دیوانه این کار را کرده است، زیرا گرگ همواره گرگ است. آنان با برنامه این کار را انجام دادند. البته اشتباهی بزرگ هم کردند.

وی ادامه داد: امشب هیأتی‌ها آمده‌اند تا بگویند همه حاج قاسم سلیمانی هستیم. در این چند روز در خیابان‌ها اگر نظاره کنیم، خانم‌ها بیشتر گریه می‌کنند. همانطور که بعد از شهادت حضرت عباس علیه‌السلام نیز زنان بیشتر شیون کردند، زیرا او رفته بود آب بیاورد. صبح جمعه حاج قاسم سلیمانی نیز رفته بود اخبار خوب از عراق بیاورد. بنابراین اجازه نخواهیم داد عمود این خیمه پایین بیاید. هرکس یک عَلَم به انتقام او بلند خواهد کرد تا به فرموده مقام معظم رهبری انتقامی تلخ‌تر از آنان بگیریم.

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اگر از یک خانواده یا محله فردی به شهادت می‌رسید، ده‌ها نفر جایگزین او می‌شدند، تصریح کرد: با ریخته شدن خون شهید حججی، داعش جمع شد. قطعاً با ریخته شدن خون حاج‌قاسم قصه اسرائیل تمام خواهد شد. حاج قاسم سلیمانی قبل از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و حفظ مناطق جنوبی کشور، بعد در راستای ایجاد جبهه مقاومت و حتی وقوع سیل در کشور برای مردم کار کرد. از بس فردی برکتی بود و همواره نسبت به اهل بیت علیه‌السلام ادب داشت که در نهایت امروز به این جایگاه رسید.

وی اضافه کرد: دیدید مقام معظم رهبری چه یارانی دارد که یکی از آن‌ها حاج قاسم بود و چه کرد و حال که رفته است چه می‌کند.

یکتا با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مذاکره جواب نمی دهد زیرا کسانی که به عشق ما تیر زدند همان‌هایی بودند که دست به مذاکره دراز کرده بودند گفت: حاج قاسم با داعش جنگید، اما آمریکا او را شهید کرد زیرا بنا دارند راه داعش را باز کنند. بنابراین این‌ها به دنبال مذاکره نیستند و با کشتن حاج قاسم بنا داشتند انتقام داعش را بگیرند، اما مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتقام ما بین‌المللی و در سطح جبهه مقاومت خواهد بود.

این رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس افزود: البته در جبهه دشمن فردی در جایگاه حاج قاسم از لحاظ نظامی و معنوی وجود ندارد که هم سطح او از لحاظ ژنرالی، هوش و نفوذ باشد تا او را بزنیم و انتقام بگیریم؛ زیرا هیچ کدام از این خوک‌خورهای فاسد، مشروب‌خور و زنازاده هم سطح او نیستند.

وی با بیان اینکه همه چیز در این دنیای مادی و دادنی است، اما شهادت گرفتنی است، گفت: این حس انتقام و خشم ایجاد شده در وجود ملت ایران در سینه‌های ما خواهد ماند و قطعاً انتقام خواهیم گرفت و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنان کام ما را تلخ کردند. کامشان را تلخ تر خواهیم کرد.

یکتا ادامه داد: امروز ذبح عظیم اتفاق افتاده است. البته ما تجربه‌اش را داشتیم. زمانی که شوشتری به شهادت رسید، هواپیمای ریگی پایین آمد و زمانی که بهشتی به شهادت رسید، بنی‌صدر عزل شد. امروز خون ریخته شده حاج قاسم سلیمانی یک حول حالنا برای مردم منطقه ایجاد کرده است و موجب شده تا حال آنان خوب شود.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا با اشاره به اینکه امروز حاج قاسم سلیمانی آب حیات شده است، گفت: خواهر شهید حسین بواس با من تماس گرفت که فرزند این شهید که در زمان شهادت پدرش یک نوزاد بوده است، حاج قاسم را پدر خود می‌دانست. این کودک همان است که در آن کلیپ معروف، سر نماز به حاج قاسم گل داد. او بعد از شنیدن این خبر بسیار گریه می‌کند و سراغ بابای خود را می‌گیرد و این نشان می‌دهد حاج قاسم دل همه بچه‌های یتیم را برده بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین