عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
حلقه سوم از «انسان ۲۵۰ ساله» با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید. این اثر به صورت مفصل‌تر به زندگی ائمه(ع) می‌پردازد.

عقیق:حلقه سوم «انسان 250 ساله» که برای اولین‌بار در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب سال جاری توسط انتشارات صهبا در اختیار مخاطبان قرار گرفت، به تازگی به چاپ دوم رسید و نسخه جدید این اثر روانه بازار کتاب شد.

حلقه سوم این اثر به منظور استفاده محققان و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از زندگی ائمه(ع) طراحی و تدوین شده است. در این کتاب مباحثی که در حلقه دوم به اختصار و به صورت گذرا مطرح شده بود، به صورت مفصل بیان کرده است. در تنظیم این کتاب از حدود 260 سخنرانیِ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های مختلف، به‌خصوص سخنرانی‌های ایشان در دهۀ 50 شمسی استفاده شده است. در این کتاب استراتژی انسان250ساله در قالب چهار دوران جریان امامت، مورد بررسی قرار گرفته است؛ بنابراین کتاب دارای چهار فصل اصلی، و یک فصلِ مباحث مقدماتی است. انتهای کتاب سه ضمیمه دارد، پی‌نوشت‌ها، نمودار وقایع چهار دورۀ امامت و نقشه‌ها. 

انتشارات صهـبا برای بهرۀ بیشتر مخاطبان خود، از میان قریب  700 سخنرانیِ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دربارۀ سیرۀ ائمه علیهم‌السلام، سه کتاب، برای سه دسته مخاطب، آماده و مجموعۀ این سه کتاب را «حلقات انسان 250 ساله» نام‌گذاری کرده است. حلقه‌هایی که حول محور سیرۀ مبارزاتی و سیاسی ائمه برای تشکیل حکومت اسلامی، همدیگر را تکمیل می‌کنند. 

کتاب حلقۀ اول انسان 250 ساله، مناسب مخاطبان نوجوان و دانش‌آموزان است که به زودی منتشر خواهد شد. کتاب حلقۀ دوم انسان 250 ساله، همان کتاب شناخته شده است که بیش از 80 چاپ از آن انجام شده؛ کتابی مناسب برای عموم مردم، به‌خصوص جوانان. این کتاب مروری کلی دارد بر وقایع مهم دوران امامت هر امام و تبیین استراتژی هر امام در جریانِ مبارزۀ سیاسی ائمه علیهم‌السلام. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین