عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
هادی ساعی پرافتخارترین المپین کشورمان این روزها به کمک سجاد نوروزی، حافظ کل قرآن رفته تا او را از شرایط بی خانمانی نجات دهد.

پرافتخارترین قهرمان المپیک به کمک حافظ کل قرآن رفتعقیق:سجاد نوروزی حافظ کل قرآن است. او در تهران و در شهرری به دلیل نداشتن سرپناه، هفت ماه است که زندگی سختی را سپری می‌کند. اهالی این محل به دلیل فرارسیدن فصل زمستان، برای همدردی با حافظ کل قرآن کمک‌های اندکی را به مهمان غریب محله اهدا کرده‌اند، اما این کمک ها کافی نبوده است. آنها به سراغ هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران رفته اند تا قهرمان شهرری به داد این جوان بی خانمان برسد. 

این قهرمان پس از مطلع شدن از ابعاد ماجرای سجاد نوروزی، راهی شهرری می‌شود تا شاید بتواند پس از کنکاش در مورد زندگی نوروزی، گره کور زندگی جوان سیستانی را باز کند. وی در چند روز گذشته با حضور در شهر ری به سراغ پسری از سیستان و بلوچستان می‌رود که نزدیک به هفت ماه است به تهران سفر کرده تا زندگی جدیدی را با پیدا کردن شغل  آبرومندانه‌ای آغاز کند اما غافل از اینکه تهران شهری است پرجمعیت که پیدا کردن شغل در آن کار بسیار دشواری است.

نوروزی در صحبت‌‌هایش با قهرمان پرافتخار کشورمان عنوان داشته در دوران کودکی، پدر و مادرش را از دست داده و طی سال‌های گذشته به همراه برادر کوچکترش، در سیستان و بلوچستان با عموی خود زندگی می‌کرده است. اما به خاطر شرایط سخت زندگی تصمیم گرفته برای پیدا کردن شغل به تنهایی راهی تهران شود. حالا و پس از گذشت هفت ماه مطلع شده که برادر کوچک خود را نیز بر اثر سانحه رانندگی از دست داده است. او اکنون، تنها، بدون داشتن شناسنامه و کارت ملی، در خیابان‌های شهر ری شب را به صبح می رساند. 

هادی ساعی، پرافتخارترین المپین ایران در گفت‌وگویی پس از تایید این موضوع، اظهار داشت: "پس از مطلع شدن از ماجرا به شهرری رفتم. متوجه شدم سجاد نوروزی حافظ کل قرآن است و متاسفانه در حال حاضر بی خانمان است و شرایط زندگی سخت دارد. ما در تلاش هستیم تا هرچه زودتر از گذشته او مطلع شویم تا شاید بتوانیم با همراهی دوستان، به او کمک کنیم. البته کارهای خوبی را انجام داده‌ایم."

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین