عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
دبیر جامعه ایمانی مشعر:
دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: خانواده بزرگ هیأت توانایی حل مشکلات خود و کشور را داشته و هیچ گاه دست نیاز سوی شخص و یا ارگانی دراز نخواهد کرد.

عقیق:رحیم آبفروش در دوازدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشوری که در سالن همایش‌های غدیر مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این همایش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن ایام فاطمیه(س) شکل گرفته است، اظهار کرد: حضور پرشور مدیران هیأت‌ها از نقاط مختلف کشور باتوجه به تمام مشکلات اقتصادی موجود، نشان دهنده اهمیت و تاثیر این موضوع است.
وی با بیان اینکه خانواده بزرگ هیأت، توانایی حل مشکلات خود و کشور را دارد، عنوان کرد: اجتماع مومنانه و ایمانی هیأت‌ها به عنوان دست همراهی ولی فقیه است و فلسفه وجود ما نیز پیروی از مقام معظم رهبری برای زمینه‌سازی ظهور صاحب الزمان(عج) است.
دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه تجمع ما بدین منظور است که به مقام معظم رهبری بگوییم ما هستیم، مطرح کرد: در جهنم دنیای مدرنیته، هیأت‌ها بهشت جامعه هستند و خانواده نیز رکن اصلی این بهشت‌ها هستند.
وی با بیان اینکه جریان هیأت باید در مدار اخلاق و عقل حرکت کند، خاطرنشان کرد: در یک چارچوب منظم و معقول باید به وظایف خود عمل کنیم و در مسیر باید از ادای بصیرت دوری کنیم.
آبفروش با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی و مراکز خیریه هیأت‌ها فعالیت‌های خود را دو چندان کنند، تصریح کرد: فضاسازی بخش خواهران هیأت‌ها باید به طور ویژه و با سرعت فراهم شود و اگر این اقدامات با قدرت پیش نرود جریانات آخرالزمان ما را نیز با خود خواهد برد.
وی با بیان اینکه بازخورد اشکالات و اختلالات اجتماعی به ما بازخواهد گشت، یادآور شد: هیأت‌ها در این زمینه‌ها و در راستای حل مشکلات باید علمدار بوده و نقش پیشتاز را عملیاتی کنند.
دبیر جامعه ایمانی مشعر ادامه داد: در حوزه خانواده و زنان باید طرح‌های کاربردی خود را در کارگروه‌های تخصصی ارائه کنیم تا بتوانیم به یک راهکار موثر برسیم.
وی افزود: هیأت‌ها به عنوان یک خانواده باید تلاش کنند حسینیه‌هایی که در حوادث اخیر خسارت دیده و قالبا سوخته‌اند را برای مراسم ایام فاطمیه(س) احیا کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین