عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
حجت الاسلام پناهیان:
شما فکر می‌کنید چند نفر باید جای شهید اسداللّهی کار کنند تا بتوانند کارهای او را بکنند؟ از بس که اهل کار و خدمت بود، حالا من وزیر و نمایندۀ مجلس می‌شناسم که وقتی غروب می‌شود، به خانه‌اش می‌رود تا استراحت کند.

عقیق:حجت‌الاسلام علی‌رضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم شهید حمیدرضا اسداللهی که روز پنج شنبه برگزار شد، گفت: مشکلات امروز کشور برای این است که خیلی از بخش‌های کشور با تفکر نظام لیبرالی اداره می‌شود.

وی افزود: نظام لیبرالی می‌گوید به مدیرها بیشتر بده، شکمشان پُر بشود تا ذره‌ای خدمت بکنند. در نظام لیبرالی هر کسی پُست بالاتری گرفت باید حقوقش بیشتر بشود. اما نظام علوی می‌گوید: ثروت عیبی ندارد، اما تو که ثروت داری دیگر چرا از بیت‌المال برمی‌داری و می‌خوری؟ نتیجه نظام لیبرالی همین رانت‌خواری‌ها و رانت‌بازی‌ها است.

وی شهید اسداللّهی را ضدّ فریب‌های نظام لیبرالی معرفی کرد و گفت: شما فکر می‌کنید چند نفر باید جای شهید اسداللّهی کار کنند تا بتوانند کارهای او را بکنند؟ از بس که اهل کار و خدمت بود، حالا من وزیر و نمایندۀ مجلس می‌شناسم که وقتی غروب می‌شود، به خانه‌اش می‌رود تا استراحت کند.

حجت‌الاسلام پناهیان اظهار کرد: شما این بارندگی اخیر در اهواز و زمین‌های پُر از آب و فاضلاب در برخی از مناطق اهواز را دیدید. اهواز مسئولی مثل شهید اسداللهی می‌خواهد که اوضاع بد آنجا را درست کند اما طی این سال‌ها، مسئولی که مثل شهید اسداللهی باشد، نداشته است. مسئولین اهواز باید از ملت عذرخواهی کنند که چرا گذاشتند اوضاع این طور بماند؟ شهید اسداللهی اگر در اهواز مسئول بود این مشکلات را ریشه‌کن می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: حرامشان باشد آن مسئولانی که در این یکی دو هفتۀ اخیر، استخر رفتند در حالی که بچه‌های اهواز در آن محله‌های آب‌گرفته، زندگی می‌کردند. مشکل ما، مشکل غربزدگی است. تفکر لیبرالی، ‌چنین مسئولانی را برای مردم درست می‌کند؛ مدیران شکم‌پُر.

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام پناهیان را در فیلم زیر ببینید:

تعداد بازدید : 54

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین