عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
چاپ دوم کتاب «پژوهشی پیرامون علم رجال» اثر آیت الله میرزا ابوالحسن مشکینی اردبیلی با ترجمه و تحقیق سیدمجتبی عزیزی و میثم مطیعی به چاپ دوم رسید.

عقیق:چاپ دوم کتاب «پژوهشی پیرامون علم رجال» اثر آیت الله میرزا ابوالحسن مشکینی اردبیلی با ترجمه و تحقیق سیدمجتبی عزیزی و میثم مطیعی از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) روانه بازار نشر شد.

«مرحوم میرزا ابوالحسن مشکینی اردبیلی» از علمای برجسته نجف در قرن گذشته، به عنوان یکی از اساتید فقه و اصول، در روزهای تعطیل، درس‌های منظّمی درباره رجال ترتیب داده بود که در آن به صورت اجتهادی و عالمانه به مباحث منتخب خود در باب رجال می پرداخت. کتاب حاضر دربردارنده مباحث پژوهشی و علمی صورت گرفته در این محفل درسی است.

«حجّیت قول رجالی»، «اصحاب اجماع»، «تمییز مشترکات»، «قبول جرح و تعدیل»، «اقسام خبر»، «اقسام تحمل حدیث» و ...، از جمله مباحث مندرج در این کتاب است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند با شماره تلفن ‌۸۸۳۷۰۱۴۲ فروشگاه مرکزی/ ۶۶۹۷۳۲۱۲ فروشگاه انقلاب، تماس گرفته یا به سایت ketabesadiq.ir مراجعه کنند.

کتاب «وجیزة فی علم الرجال» اثر میرزا ابوالحسن مشکینی اردبیلی، با افزودن حدود ۳۰۰ پاورقی محققانه با عنوان «پژوهشی پیرامون علم رجال» برای اولین بار در سال ۹۳ به چاپ رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین