عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
نام‌نویسی از متقاضیان سفر به سوریه برای حضور در حرم حضرت زینب (س) در روز ولادت عمه سادات آغاز شد. این کاروان 8 دی‌ماه تهران را به مقصد دمشق ترک می‌کند.

عقیق:با نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت زینب (س) هم‌زمان با ۵ جمادی‌الاول (۱۱ دی‌ماه)، ظرفیت جدید برای سفر به سوریه اعلام و نام‌نویسی از متقاضیان این سفر برای حضور در حرم حضرت زینب (س) در روز ولادت عمه سادات آغاز شد.

کاروان اعزامی ایران به سوریه در ایام ولادت حضرت زینب (س) یک‌شنبه ۸ دی‌ماه با پرواز ماهان، تهران را به مقصد دمشق ترک می‌کند و متقاضیان این سفر معنوی با حضور در شهر دمشق در هتل‌ ۵ ستاره اسکان داده می‌شوند.

همچنین سفر به سوریه در ایام ولادت حضرت زینب (س) در گروه ۴ شب و ۵ روز در نظر گرفته شده که هزینه این سفر معنوی  ۳ میلیون و ۷۹۵ تومان پیش بینی شده است.

در این دوره علاوه بر زیارت حضرت زینب (س)، زیارت مرقد حضرت رقیه (س) دختر سه ساله امام حسین (ع) نیز در برنامه کاروان اعزامی کشورمان به سوریه گنجانده شده است. بازدید از باب الصغیر و بازار حمیدیه نیز از دیگر برنامه‌های این کاروان به شمار می‌رود.

با توجه به عدم اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت مبنی بر برقراری اعزام‌های سوریه، افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به برخی از دفاتر مجاز زیارتی برای نام‌نویسی سفر به سوریه اقدام کنند.

به گزارش فارس، با برقراری امنیت، سفر به سوریه از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شد و زائران کشورمان پس از سال‌ها انتظار به زیارت عمه سادات مشرف و مسیر زیارت حرم حضرت زینب (س) به روی زائران کشورمان باز شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین