عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
سرابی:
قائم مقام شورای عالی قرآن از هماهنگی با دفتر مقام معظم رهبری برای تأمین هزینه‌های درمان استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر برای برقراری بیمه استاد تلاش کردیم اما این اتفاق رخ نداد، البته جای نگرانی نیست و همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

عقیق:استاد سید‌قاسم موسوی قهار ادعیه‌خوان و مداح اهل بیت (ع) مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است.

هفته گذشته همسر وی در گفت‌وگو با فارس از مشکل تأمین هزینه‌های درمان استاد موسوی قهار به دلیل نداشتن بیمه خبر داد و گفت: متأسفانه برخی نهاد‌ها قول‌هایی مبنی بر حل مشکل بیمه استاد داده‌اند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده و به دلیل طولانی شدن روند درمان با مشکل مالی مواجه هستیم.

برای پی‌گیری موضوع درمان و تأمین هزینه‌ها و بیمه استاد موسوی قهار با سید‌علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن به گفت‌وگو پرداختیم.

چند سال برای برقراری بیمه استاد پی‌گیری کردیم اما هنوز نتیجه نداده است

سرابی در گفت‌وگو با فارس از پی‌گیری شورای عالی قرآن برای برقراری بیمه استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: این موضوعی است که طی چند سال گذشته از طریق نهاد‌های مختلف آن را پی‌گیری کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

با پی‌گیری از دفتر رهبری هزینه‌های درمان استاد تأمین شده و پرداخت می‌شود

سرابی از هماهنگی با دفتر رهبر معظم انقلاب برای تأمین هزینه‌های درمان استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: عدم برقراری بیمه به معنای این نیست که ما به فکر این استاد پیشکسوت نباشیم و از طریق دفتر رهبر معظم انقلاب همه هزینه‌های درمان استاد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع را از طریق دفتر پی‌گیری کردیم و خوشبختانه همه هزینه‌های درمان استاد تأمین شده و پرداخت می‌شود و خانواده این استاد عزیز نگران نباشند.

برای برقراری بیمه استاد از طریق همه نهاد‌ها از جمله تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت پی‌گیر هستیم

وی ادامه داد: متأسفانه استاد موسوی قبلاً هیچ بیمه‌ای نداشته‌اند و از آنجایی که چند سال است که دچار عارضه جدی شده‌اند امکان برقراری بیمه برای وی تاکنون محقق نشده است.

قائم مقام شورای عالی قرآن درباره پی‌گیری‌های این نهاد ادامه داد: ما موضوع را از طریق سازمان تأمین اجتماعی پی‌گیری کردیم و حتی پس از اینکه از تأمین اجتماعی نتیجه‌ای حاصل نشد برای برقراری بیمه سلامت استاد از طریق وزارت بهداشت هم اقدام کردیم اما آن هم هنوز به نتیجه نرسیده‌ است. اما در مجموع جای نگرانی نیست و همه هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنیم.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین