عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
امام جمعه فسا:
امام جمعه فسا گفت: همه ما خدمتگزاران نظام اسلامی و خادم مردم هستیم از این رو باید با همت مضاعف تلاش کنیم تا سختی ها را بر مردم کم کنیم، در این روزها که مردم روزگار پرمحنتی را می گذرانند روا نیست خواب راحت و آسایش داشته باشیم.

عقیق:حجت‌الاسلام حسین جمالی زاده در گفتگویی در شیراز، به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و به حاشیه رانده شدن مطالبات مردم توسط عده‌ای آشوبگر اشاره کرد و اظهار داشت: در فرمایشات کوتاه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب تصریح شد که مسئله گرانی بنزین در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به تصمیم سران سه قوه بوده است.

وی با بیان اینکه از هر سه قوه می‌خواهیم که به عهدی که این روزها بسته‌اند با جدیت وفا کنند، اضافه کرد: باید سران سه قوه تمام ساز و کارها را به کار گیرند تا گرانی از این که است گسترده‌تر نشود.

امام جمعه فسا با تأکید بر اینکه باید از گرانی اجناس جلوگیری کرد، گفت: مردم در فشار و مضیقه‌اند، نمایندگان از همه ابزارها برای نظارت بر دولت در وظایفش استفاده کنند، همچنین در صورت روند افزایش قیمت‌ها یا کاهش عرضه کالاها، به‌ویژه کالاهای اساسی فوراً پیگیری کنند.

وی با اشاره به ضرورت مصرف درآمد مازاد دولت از محل افزایش قیمت بنزین در جهت معیشت مردم و رونق تولید، عنوان کرد: توقع مردم از نمایندگان این است که نماینده موکلینشان باشند و زبان گویای خواسته‌ها و اراده‌ی مردم باشند.

حجت‌الاسلام جمالی زاده خاطرنشان کرد: همه ما خدمتگزاران نظام اسلامی و خادم مردم هستیم از این رو باید با همت مضاعف تلاش کنیم تا سختی‌ها را بر مردم کم کنیم، در این روزها که مردم روزگار پر محنت و سختی را می‌گذرانند روا نیست خواب راحت و آسایشی داشته باشیم! امروز آسایش بر مسئولان حرام است.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین