عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
بیانیه مداحان به مناسبت هفته بسیج/
جمعی از ستایشگران و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کردند.

عقیق:جمعی از ستایشگران و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:

چهلمین سالگرد هفته باعظمت بسیج و یاد و خاطره ۹۲ هزار شهید بسیجی دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت، خصوصاً شهدای بسیجی حوادث اخیر کشور را گرامی می‌داریم. هفته بسیج یادآور چهار دهه جهاد و تلاش بسیجیان گمنامی است که با رشادت‌ها و پاکی‌ها، حماسه‌های بزرگی را برای کشور عزیزمان رقم زده‌اند.

جامعه ستایشگران و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور ضمن تبریک و بزرگداشت هفته بسیج به آحاد بسیجیان و عموم مردم ایران، اعلام می‌دارد، با پیروی و اطاعت محض از فرامین و آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و ولی‌امر زمانه امام‌خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) و در راستای نقش‌آفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان تنها استراتژی و نقشه راه پیشرفت و سازندگی کشور، گام جدی بر خواهند داشت. فلذا کادرسازی و تربیت مداحان بسیجی- انقلابی با استفاده از پشتوانه عظیم جوانان مومن و متدین و انسجام و معنابخشی به مفاهیم و مضامین انقلابی و مذهبی بر اساس گفتمان معظم‌له در عرصه ستایشگری در اولویت است.

 جامعه مداحان بسیجی ضمن هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی، به همه اقشار جامعه اعلام می‌دارد؛ نظام سلطه پس از شکست‌های پی‌درپی در منطقه، بدنبال جنگ‌آفرینی و تشنج است و راهبرد ایجاد آشوب در عراق، لبنان و ایران را با هدف جبران شکست در جبهه‌های دیگر دنبال می‌‌کند. لذا مقابله جدی و همه‌جانبه با بیگانه و ضدانقلاب و فرصت‌طلبان نفوذی که این روزها، از حضور برخی از افراد شرور در اعتراضات مردمی، موج‌سواری می‌کنند، اولویت دارد.

جامعه مداحان ضمن حمایت از تصمیم قوای سه‌گانه معتقد است؛ تجربه اجرای مشابه سهمیه‌بندی بنزین، پیش‌روی دولت محترم قرار داشت و دولت می‌توانست، قبل از افزایش قیمت بنزین افکار عمومی را توجیه کندو قدری بیشتر با مردم سخن بگوید و با کار کارشناسی شده و لحاظ کردن نظرات نخبگان و دلسوزان انقلاب، آمادگی ذهنی و روانی بیشتری در مردم ایجاد کند.

از ریاست قوه قضائیه و سایر مسئولین نهادهای نظامی و انتظامی درخواست می‌شود، ضمن مراقبت بیشتر نسبت به حفظ حقوق شهروندی و کرامت مردم بزرگ ایران در برابر هرگونه تعدی و تعرض اشرار، عنایت ویژه داشته باشند و برای عناصر شرور و اغتشاشگر که منافع ملی و سرمایه عمومی مردم را نشانه رفته‌اند مماشات و مسامحه به‌خرج ندهند و با قاطعیت اقدام قانونی را معمول دارند.

سازمان بسیج مداحان با آرزوی علو درجات، برای روح مطهر امام‌راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اعتلای فرهنگ بسیجی و اثربخشی معنوی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(ع) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی) مسئلت می‌‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسدی. تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
خیلی هم خوب! چون مداحان انقلابی مصلحت اندیشند، نه منفعت اندیش!
"... مداحان انقلابی به مصلحت مخاطبانشان سخن میگویند، نه صرفا"به خوشایندشان!" (کتاب "مداحی و سیاست" ص 224)
هنرجوی مجمع ستایشگران اهل بیت علیهم السلام.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین