عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
امام جمعه تکاب:
حجت الاسلام برادری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، آبی بر روی آتش فتنه‌گران بود و ایشان با درایت خود مشکلات را مدیریت کرده و فتنه را خاموش کردند و اگر فداکاری رهبر انقلاب نبود اوضاع پیچیده‌تر می‌شد.

عقیق:حجت الاسلام عیسی برادری در گفت‌وگویی در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه اغتشاشگران در حق مردم ظلم کردند، اظهار داشت: مواجب بگیران دشمن با آشوبگری و اغتشاش و صدمه زدن به مردم هم گرانی را بر مردم تحمیل کردند و هم مانع اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز مردم شدند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و دولت باید مسائل بنزین را به درستی مدیریت می‌کردند و امروز از مجلس انتظارات فراوانی می‌رود و اگر مجلس به عنوان اینکه در رأس امور است به وظابف قانونی خود درست عمل می‌کرد این مشکلات برای کشور به وجود نمی‌آمد و در سال انتخابات باید حواس همه جمع باشد و افراد مسئله‌دار و حاشیه‌ساز وارد مجلس نشوند.

امام جمعه تکاب بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری، آبی بر روی آتش فتنه‌گران بود و ایشان با درایت خود مشکلات را مدیریت کرده و فتنه را خاموش کردند و اگر فداکاری رهبر انقلاب نبود اوضاع پیچیده‌تر می‌شد.

وی فتنه‌ها را فرصتی برای ابراز دشمنی عده‌ای خود فروخته عنوان کرد و گفت: فتنه گران مترصد فرصت بودند تا به مردم آسیب برسانند و امروز مردم ایران از دست آشوبگران نارحت هستند و در فرصت‌های مناسب جواب دندان شکنی به آن‌ها خواهند داد.

حجت الاسلام برادری با بیان این‌که مردم شهرستان تکاب آماده هر گونه پاسخ محکم به آشوبگران هستند اظهار داشت: همه بدانند این نظام با تفضلات الهی، به برکت نفس پاک امام  (ره) و خون شهدا، رهبری‌های الهی مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم، ماندنی است و به اهداف عالیه خود خواهد رسید و آن‌هایی که در مقابل نظام اسلامی بایستند، نابود خواهند شد.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین