عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی:
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی: خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریم ها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

عقیق:حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای با ابراز تاسف ناگرانی بنزین اظهار داشتند: اینجانب از همه نمایندگان مجلس می خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز می خواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و  حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

متن بیانه به این شرح است:

بسمه تعالی

خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریمها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است  موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

تمام مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می باشد،  لذا هر گونه رفتاری که موجب  بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و بر خلاف مصالح ملی است.

اینجانب از همه نمایندگان مجلس می خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز میخواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و  حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
4
گرانی ناگهانی بنزین باوضع کنونی بسیار ناپسندوغیر قابل قبول است در واقع توهین به شعور ملت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
2
1
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
1
شما درست گفتید اما کو گوش شنوا . اینها تا رسما مملکت رو نابود نکنند ول کن نیستند
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین