عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
در پی میزبانی شایسته مردم مهران از زائران اربعین حسینی و تقدیر رهبر معظم انقلاب از مردم این شهر، پیام تشکر مقام معظم رهبری در قالب تقدیرنامه‌ای از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ شد.

عقیق:امسال بیش از ۳ میلیون ایرانی به حماسه اربعین حسینی مشرف شدند که بیش از ۶۰ درصد زائران از مرز مهران از کشور خارج شدند. بر همین اساس مرز مهران به عنوان پرترددترین مرز خروجی کشور شناخته شد.

در ایام اربعین حسینی، بسیاری از مردم ایلام به ویژه شهروندان مهران زندگی‌خود را تعطیل کردند تا به زائران اربعین حسینی خدمت کنند.

پس از خدمت‌رسانی شایسته مردم مهران، بسیاری از نهادها از پذیرایی گرم مردم مهران تقدیر کردند تا جایی که حتی مقام معظم رهبری فرمودند که باید از مردم مهران تشکر کرد.

در پی این پیام تقدیر مقام‌معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اقدام به اجرایی طرح تقدیر خانه به خانه از مردم مهران کرد؛ به طوری که پیام تشکر رهبری از مردم مهران در قالب تقدیرنامه‌ای با امضای حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلغیات اسلامی ایلاغ و همچنین یک تابلو فرشی از فرش‌های حرم امام رضا (ع) توسط روحانیون اعزامی به خانواده‌های مردم شهر مهران اهدا شد.

تعداد بازدید : 19

محمد صدارت یکی از روحانیون حاضر در این طرح در گفت‌وگو‌ با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه مردم مهران در ایام اربعین برای زائران حسینی سنگ‌تمام گذاشتند، گفت: آن‌ها زندگی و کار خود را تعطیل کردند تا به زائران حسینی خدمت کنند. ما نیز اکنون در مهران حضور داریم تا از طرف سازمان تبلیغات اسلامی‌و‌به نمایندگی از مقام معظم رهبری از مردم مهران به خاطر تلاش‌ها و‌خدمات شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی تقدیر کنیم.

وی درباره بازخورد مردم مهران از هدایای رهبری افزود: بسیاری از آن‌ها از این هدیه خوشحال می‌شوند و می‌گویند که ما توقعی نداشتیم چرا که تمام زندگی ما برای امام حسین (ع) است.

به گزارش فارس، تاکنون هدایای رهبر معظم انقلاب به بیش از ۳ هزار خانوار شهر مهران اهدا شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین