عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران؛
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، گفت: ثبت‌نام برای حج تمتع سال ۹۹ تنها از بین افرادی که در سامانه اطلاعات خود را تکمیل کردند، صورت می‌گیرد.

عقیق:سازمان حج و زیارت سال گذشته برای نخستین بار به منظور به روز رسانی اطلاعات متقاضیان سفر حج تمتع، اقدام به اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع کرد.

بر همین اساس بسیاری از ودیعه‌گذاران حج تمتع در سامانه اطلاعات خود را به روز کردند اما به دلیل عدم تکمیل اطلاعات تمامی ودیعه‌گذران حج تمتع، سازمان حج و زیارت امسال نیز فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع را اعلام کرده است.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع باید اطلاعات خود را تکمیل و به‌روز کنند، اظهار داشت: برخی از متقاضیان حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند، اما هنوز بسیاری از ودیعه‌گذاران برای به روز رسانی اطلاعات به سامانه رزرو مراجعه نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان حج تمتع سال ۹۹ از بین افرادی که اطلاعات خود را تکمیل کردند صورت می‌گیرد، افزود: هدف اصلی از این اقدام ارتباط بهتر با زائران حج تمتع و ارسال پیامک به منظور اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت‌ها است. 

رضایی آموزش‌های لازم برای زائران حج تمتع را از دیگر اهداف تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذران عنوان کرد و گفت: افرادی که در نوبت تشرف به حج تمتع هستند باید با مراجعه به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اطلاعات خود را تکمیل کرده تا پس از اعلام اولویت‌ها بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون حج و زیارت با بیان اینکه افرادی که سال گذشته اطلاعات خود را به روز کرده بودند، اکنون می‌توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند، خاطر نشان کرد: همچنین افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند، می‌توانند برای تکمیل یا به روزرسانی اطلاعات شخصی خود به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند. 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین