عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
عصر دیروز جمعی از خدام حرم مطهر امام رضا (ع) پرچم متبرک حرم رضوی را به نیت شفای حجت الاسلام سید علیرضا حسینی به بیمارستان محل بستری وی آوردند. حجت الاسلام سید علیرضا حسینی از وعاظ مطرح کشور چند روز پیش به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان های تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه شرایط جسمی ایشان تحت نظارت پزشکان رو به بهبود است.

عقیق:عصر دیروز جمعی از خدام حرم مطهر امام رضا (ع) پرچم متبرک حرم رضوی را به نیت شفای حجت الاسلام سید علیرضا حسینی به بیمارستان محل بستری وی آوردند.

حجت الاسلام سید علیرضا حسینی از وعاظ مطرح کشور چند روز پیش به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان های تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه شرایط جسمی ایشان تحت نظارت پزشکان رو به بهبود است.
نزدیکان حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از هیئتی ها و محبین اهل بیت برای پیگیری احوال این سخنران کشور ، از عموم مومنین خواستند ضمن دعای برای شفا و سلامتی وی ، به دلیل محدویت و شرایط خاص بیمارستان از حضور برای عیادت و ملاقات خودداری کنند.

تعداد بازدید : 288

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طيظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
1
0
در بیانیه دفتر آیت الله وحیدخراسانی در خصوص عزاداری برای حضرت محسن(ع) آمده است: پیرو سوالات مکرر مؤمنین به اطلاع می‌رساند، طبق نظر آیت الله العظمی وحید خراسانی، عزاداری برای حضرت محسن بن علی علیهماالسلام از افضل قربات است، منتهی عدم‌عزاداری در هفته اول ماه ربیع الاول موجب هتک‌حرمت اهل‌بیت علیهم‌السلام نمی‌باشد.

یادآور می‌شود، روز گذشته یکی از سایت‌های خبری به نقل از یکی از مبلغان حوزه اعلام کرده بود که آیت الله وحید نظر مساعدی نسبت به گرفتن عزاداری در ماه ربیع برای حضرت محسن(علیه السلام) ندارد که خبرگزاری ایکنا آن را باز نشر داده بود.
بابت خبر ديروزتون حجت السلام حامد كاشاني
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین