عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مسجد مقدس جمکران همچون هرهفته برنامه‌ ویژه قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه را با حضور علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) و نمازگزاران برگزار می‌کند.

عقیق:مسجد مقدس جمکران با توجه به حضور زائران و نمازگزاران در روزهای پایانی هفته در این مکان مقدس، برنامه‌های ویژه‌ای را برای بهره‌مندی این افراد از فیوضات معنوی اجرایی می‌کند.

براساس این گزارش، در روز سه‌شنبه ۷ آبان‌ماه مصادف با شهادت امام رضا(ع)، برنامه‌های این مسجد با آموزش قرآن کریم و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز و سپس برنامه قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام موسویان و قرائت دعای عباس حیدرزاده از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار خواهد شد.

برنامه‌های این مسجد مقدس در روز پنجشنبه ۹ آبان‌ماه با آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد و سپس برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین صدر و قرائت دعای علی حبیب‌زاده برگزار خواهد شد.

همچنین این میعادگاه منتظران در روز جمعه که متعلق به امام زمان(عج) است با حضور مشتقان و منتظران ظهور برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند که آغازگر آن قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۱۵ است و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه‌های انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی و قرائت دعای محمد ایرانی از ساعت ۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۷:۳۰ است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین