عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اعلام نرخ دقیق کرایه اتوبوس از مرز مهران تا گیلان گفت: مشاهده هرگونه تخطی از نرخ اعلام‌شده از سوی زوار به راهداری اعلام شود.

عقیق:محمدرضا نازک‌کار امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی کمیته حمل‌ونقل و ستاد سوخت استان 87 شرکت حمل‌ونقل مسافر 180 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی گیلان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کرایه اتوبوس‌های وی آی پی 25 نفره 225 هزار تومان است، گفت: کرایه اتوبوس‌های 32 نفره 180 هزار تومان و 44 نفره 128 هزار تومان از مرز مهران تا استان گیلان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با تأکید بر اینکه زائران هرگونه تخطی از دریافت کرایه را به مسؤولان راهداری اطلاع دهند، افزود: اگر زائران هرگونه افزایش کرایه از مبلغ مذکور را مشاهده کنند می‌توانند با سامانه گویای 141 یا سامانه پیامکی 1000141 در تماس باشند.

نازک‌کار با اشاره به روند سرویس‌دهی به زوار برای برگشت از مهران به گیلان بیان کرد: روند بازگشت از 24 تا 29 مهر برنامه‌ریزی‌شده، اما هر زمان مسافری برای بازگشت در مسیر باشد ما موظف به نقل‌وانتقال هستیم.

وی با اذعان به اینکه تاکنون بالغ‌بر 250 انواع اتوبوس از گیلان به مرز مهران اعزام‌شده است، افزود: در مرز مهران تقسیم اتوبوس‌ها به‌صورت متمرکز و کشوری صورت می‌گیرد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین