عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ژیمناست تیم ملی ایران گفت: حضور در پیاده روی بزرگ اربعین حس بسیار قشنگی داشت که تا به حال این حس را تجربه نکرده بودم.

عقیق:هادی خناری‌نژار ژیمناست تیم ملی ایران طی گفتگویی در خصوص حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین بیان کرد: در تمام زندگیم حدود ۸۰ کشور دنیا را دیدم و با مردمان آن کشورها آشنا شدم اما وقتی به کربلا رفتم و زمان برگشت از بین الحرمین به دوستانم گفتم کربلا تنها جایی است که دوست دارم دوباره برگردم کربلا تا به پا بوس امام حسین (ع) بروم.

 

وی افزود: حضور پیاده روی بزرگ اربعین حس بسیار قشنگی داشت که تا به حال این حس را نداشتم. قبلا حتی وقتی به هلند رفته بودم، زمان برگشت هیچ وقت دوست نداشتم که بار دیگر به آن کشور سفر کنم.

خناری‌نژاد اظهار داشت: قطعا دوباره همراه مادرم به کربلا خواهم رفت، چون به او قول دادم که حتما برای او را برای پیاده روی اربعین می‌برم. امسال شرایط کاری من به شکلی بود که نتوانستم بروم اما برنامه دارم تا سال‌های آینده دوباره به کربلا بروم.

ژیمناست تیم ملی ایران در پایان گفت: خوشحالم حتی با وجود شرایطی که همه دست به دست هم دادن تا این رویداد را پر شور نشان ندهند، باز هم مردم ما مردم ولایت مداری بودند و در این مراسم حضور پیدا کردند. مردم ما همیشه با وجود همه مشکلات فراموش نکردند که از چه چیزی تبعیت می‌کنند و همیشه به گفته رهبر خود عمل کردند. با وجود تمام شیطنت‌هایی که در کشور وجود دارد، مردم همیشه به حرف مقام معظم رهبری گوش دادند. دشمنان ما باید بدانند مردم ایران در هیچ شرایطی یکدیگر را رها نمی‌کنند و مقام معظم رهبری را تنها نمی‌گذارند.

 

منبع:برنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین