عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
سردار اشتری تأکید کرد؛
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی اقدامات مورد نیاز برای سهولت در عبور و مرور زائران اربعین را انجام می‌دهد.

عقیق:سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در جلسه‌ای با مدیر و معاونت‌های قرارگاه اربعین که در سالن جلسات مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به موکب‌های مختلفی که برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی و در میرجاوه برپاشده است، افزود: زائران پاکستانی عشق و علاقه شدیدی به اباعبدالله(ع) و شیعیان ایران و مقام معظم رهبری دارند.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت بسیار مهم برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) افزود: تاکنون موکب‌های زیادی در زمینه خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) مشاهده کردم ولی هیچ موکبی نظیر قرارگاه اربعین قم با این عظمت به خدمت رسانی نمی‌پردازد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی هر خدمتی که مدنظر باشد ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به کمک نیروی انتظامی به زائران در زمینه گذرنامه نیز افزود: همچنین در زمینه تأمین امنیت زائران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را بکار می‌گیرد.

سردار اشتری با بیان اینکه زائران پاکستانی مهمان ما هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی اقدامات مورد نیاز برای سهولت در عبور و مرور این عزیزان را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه ایام اربعین برای کشورمان دارای برکات بی‌نظیری است، افزود: در ابتدای ماه صفر آشوب‌هایی در عراق ایجاد شد اما با حضور زائران امنیت به‌صورت کامل در عراق برقرار شد و روزانه ۳۰ هزار نفر از مرزها وارد عراق شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی(ع) همه امکانات خود را به میدان آوردند که این موضوع به خاطر عشق به اباعبدالله(ع) است.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دارای عظمت بی‌نظیری است که اثرات آن برای همه ملت‌های اسلامی و جهان است.

سردار اشتری افزود: امام حسین(ع) و اربعین فقط متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است.

وی ادامه داد: افرادی که درخدمت رسانی به زائران حسینی فعالیت می کنند اجر و پاداش عظیمی نزد خداوند دارند.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین