عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
سردار سلامی مطرح کرد:
فرمانده سپاه گفت: این راهپیمایی عظیم از برکات اسلام و مکتب تشیع است و در شرایطی که عده ای به دنبال دهن کجی به اعتقادات مسلمانان هستند چشم آنان را کور می کند و محاسباتشان را به هم می ریزد.

عقیق:سردار حسین سلامی با حضور در مرز شلمچه اظهار کرد: در این روزها شاهد کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی و راهی شدن شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای مختلف جهان به کربلای معلی هستیم و این امر اقتدار، وحدت و صلابت شیعیان را به رخ جهانیان می کشد.

وی افزود: این راهپیمایی عظیم از برکات اسلام و مکتب تشیع است و در شرایطی که عده ای به دنبال دهن کجی به باورها و اعتقادات مسلمانان هستند چشم آنان را کور می کند، کمرشان را می شکند و محاسباتشان را به هم می ریزد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: توفیق بسیار بزرگی نصیب ما شده تا بتوانیم در این روزها خادم زائران سید الشهدا(ع) باشیم و صرف‌نظر از مقام و منصب، با هرچه در توان داریم به مهمانان امام حسین (ع) خدمت کنیم و از اجر و ثواب معنوی آن بهره مند شویم.

سردار سلامی در پایان ضمن تأکید بر آمادگی همه یگان ها و نیروها و به کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات گفت: افتخار بزرگی برای ماست که تردد زائران را تسهیل کنیم تا در کمال آرامش و سلامت به کربلای معلی مشرف شوند و بعد از زیارت سرور و مولایشان به وطن بازگردند.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین