عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

گوانجو یکی از شهرهای کشور چین است که مناطق گردشگری زیادی داراست. گوانجو قدمتی 2200 ساله دارد و با قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از فرهنگی تمدنی برخودار است. بهشت چایم لانگ یکی از مکان های توریستی و جذاب این شهر زیبا است.

بهشت چایم لانگ

بهشت چایم لانگ در تور ارزان شانگهای ، یک پارک تفریحی بزرگ در منطقه پانیو ، گوانگژو ، گوانگدونگ ، چین است. بهشت چایم لانگ در تاریخ 12 آوریل 2006 افتتاح شد و بزرگترین پارک تفریحی در چین است. این پارک بخشی از تفریحگاه گردشگری گوانگژو چایم لانگ است که توسط گروه چایم لانگ ، یک شرکت گردشگری چینی اداره می شود و همچنین دارای چندین جاذبه دیگر ، از جمله پادشاهی اقیانوس چایم لانگ ، پارک چایم لانگ و سیرک بین المللی چایم لانگ است. طبق گزارش گروه چایم لانگ، ساخت این پارک بیش از 1 میلیارد RMB هزینه دارد. با مساحت بیش از 60 هکتار ، این پارک در حال حاضر دارای بیش از 60 جاذبه است و روزانه 50000 بازدید کننده دارد. این پارک با یک پل به پارک آب چیملونگ پیوند خورده است ، برخی از بلیط های پذیرش شامل دسترسی به هر دو پارک هستند.

باغ‌وحش سافاری ژیانچینگ

باغ وحش چایم لانگ، منطقه‌ای ۱۳۰ هکتاری است که درواقع باهدف حفاظت، تحقیق و آموزش حیوانات چین و محافظت از گیاهان خاص منطقه درست ‌شده است. این باغ‌وحش که بزرگ‌ترین باغ‌ وحش آسیاست، شامل بیش از ۴۶۰ گونه نادر و خطرناک حیوانات و ۲۰٫۰۰۰ گونه از حیوانات مختلف از سراسر جهان است. همچنین ۱۳ کوالا استرالیایی و ۱۰ پاندای غول‌پیکر از حوضچه‌ های هندوراس برای نگهداری، به این باغ‌وحش انتقال داده شده است. در 29 ژوئیه 2014 ، سه قطعه غول پیکر پاندا غول پیکر ، که هر سه تا کنون زنده مانده اند ، در پارک چایم لانگ متولد شدند.  تور نوروز 99 استانبول سایت سفر باتو را از دست ندهید.

پارک آبی چایم لانگ

این پارک قسمتی نیز برای تفریح های آبی دارد که به دنیای آبی چایم لانگ معروف است. دنیای آب جوی یک پارک با آب است و علاوه بر نبرد با تجهیزات فوق العاده آب ، می توانید قایقرانی دزدان دریایی ، کوه نوردی در جنگل ، قایق های سپر آب و سایر امکانات تفریحی را نیز در در این پارک تجربه کنید. پارک آبی چایم لانگ با داشتن 40هزار متر مربع وسعت، بزرگترین پارک آبی آسیا است. جوی جهانی تجهیزاتی را از شرکت های پیشرو در زمینه تجهیزات تفریحی جهان از جمله سوئیس ، هلند ، آلمان ، ایتالیا و ایالات متحده از جمله سواحل غلتکی عمودی ، ساحل غلتک 10 حلقه ای ، اسکیت سواری غلتکی موتور سیکلت ، غلتک های خانواده پگاسوس ، اسکیت بورد U شکل و جنگ فوق العاده واترلو ارائه کرده است. این پارک دارای رودخانه‌ای شناور به طول ۱۲۸۰ متر است که طولانی‌ترین رودخانه در پارک‌های آبی جهان است. حدوداً ۱۰۰ غواص و گارد حرفه‌ای در پارک امنیت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کنند. پارک آبی چایم لانگ امکاناتی برای تمامی گروه‌های سنی را دارد.

سیرک چایم لانگ

علاوه بر پروژه تفریحی ، این پارک همچنین تیمی از مجریان آمریکای شمالی را که قدرت کابویی دارند را برای اجرای نمایش دعوت کرده است. علاوه بر این ، کارگردانان برتر شیرین کاری جهان بر کل این روند نظارت دارند ، کارگردان مشهور هالیوود تعدادی از بازیگران آمریکایی هالیوود را رهبری می کنند و نمایش های بسیار جالبی را اجرا می کنند. علاوه بر این ، بیش از 200 نخبه هنر نمایشی از بیش از 20 کشور جهان در این پارک تفریحی وجود دارد.

شهر بازی چایم لانگ

کل پارک به پروژه های بازی کودکان و پادشاهی حبی تقسیم شده است که مناسب بازی خانوادگی است. رولر کوستر این شهربازی با ۶۱ متر ارتفاع و ۱۰۵ کیلومتر در ساعت سرعت ، از بزرگترین رولر کوسترهای دنیاست. شهر بازی کودک چایم لانگ  یک بهشت برای کودکان و تمام اعضای  خانواده است که بیش از 30 تجهیزات تفریحی در این منطقه برای بازی بچه ها وجود دارد و همچنین مکانی مناسب برای تفریحات خانوادگی است. ببرهای پرواز ، ماشین پرش ، بالون سامبا ، پلیس هوایی و سایر بازی های کودکان از جمله وسایل بازی موجود در شهربازی است. ترن هوایی پارک کیملونگ در رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است و اولین نوع از این ترن هوایی در قاره‌ آسیا و دومین نوع از آن در جهان، بعد از انگلستان است. این پارک در سال ۲۰۱۷ رتبه برتر را در Trip Advisor دریافت کرده است. همچنین رتبه ۲۴ نیز نصیب پارک آبی این منطقه شد.

خدمات دیگر بهشت چایم لانگ

علاوه بر این ها خدمات کمکی مانند پذیرایی و خرید در پارک جهانی هپی چایم لانگ به راحتی در دسترس است. 4 رستوران بزرگ و متوسط در این پارک وجود دارد که شامل رستوران قلعه قلعه ، رستوران قلعه نارگیل ، رستوران هاوایی و رستوران حبی است. همچنین تور تفلیس را در سایت سفر باتو ببینید و رزرو کنید.

همچنین در خیابان هابی فوود، بیش از 10 کیوسک غذای تازه پخته شده و خانه های کیک وجود دارد که همگی غذاهای تازه و بهداشتی و خدمات سریع و راحت ارائه می دهند. در منطقه تم پارک، 5 فروشگاه تم وجود دارد که انواع سوغات با مضمون ، هدایای نفیس ، کالاهای شیک و پرطرفدار ، اسباب بازی های تفریحی و راحتی های مختلف را به فروش می رساند تا بتوانید در کنار تفریح و شادی، یادگاری هایی را نیز به خانه بیاورید.

ساعت کاری بهشت چایم لانگ

ساعات کار دوشنبه تا جمعه: ۹:۳۰ – ۱۸:۰۰

ساعات کار شنبه و یکشنبه: ۹:۳۰ – ۱۸:۳۰

 

توضیح : این خبر به عنوان رپرتاژ تبلیغاتی منتشر شده و مسئولیت محتوای آن با عقیق نیست


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین