عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که دارای جذابیت های طبیعی بسیار زیادی است این کشور جزیره های کوچک و بزرگی را در کنار خود دارد که هر کدام از آنها در نوبه خود یک جاذبه گردشگری می باشد. یکی از این جزایر،جزیره پاتایا ( کورال آیلند ) است که به جزیره خاموش ساحل پاتایا معروف است شهرت این جزیره به دلیل صخره های مرجانی، آب های شفاف، شن های سفید و غواصی می باشد. این جزیره حدود هزار نفر جمعیت با شش ساحل و زمین های صخره مانند است. این جزیره زیبا را می توان بهشت گردشگران داخلی و خارجی می باشد. از دیگر خصیصه های جزیره مرجانی پاتایا می توان به طبیعت بکر و دست نخورده آن اشاره نمود که برای طبیعت گردان می تواند بسیار جالب توجه باشد. هر کس که به این جزیره سفر کرده است بر این اعتقاد است که  طبیعت جزیره پاتایا ترکیبی از جنگل و دریا می باشد. در ضمن فضای آرامش بخش با سرگرمی های متنوع و هیجان انگیزی که شامل جت اسکی، پارا سیلینگ، قایق سواری با قایق های پرسرعت و غواصی در آب های شفاف و دیدن دنیای شگفت انگیز زیر آب، این جزیره را مانند تکه ای از بهشت نموده است.

در سراسر کرانه های این جزیره در تور تایلند صندلی ها و سایبان ها و چترهای آفتاب گیر برای گردشگران نصب شده است تا آنها در این مکان به استراحت بپردازند. همچنین رستوران های خوبی هم در این مناطق ساحلی قرار دارد که با انواع خوراکی ها و غذاهای دریایی، غذاهای جهانی و همچنین غذاهای سنتی تایلندی پذیرای مراجعه کنندگان و مسافران   می باشد و از این نظر گردشگرانی که به این جزیره می آیند هیچ مشکلی نخواهند داشت و می توانند از همه غذاهای این رستوران ها میل نمایند. در میان تورهای گردشگری پاتایا ، تور جزیره مرجانی پاتایا از نظر گردشگران بسیار محبوب و دوست داشتنی است و آن به این دلیل است که با قیمتی مناسب تقریبا تمام سرگرمی هایی را که در کل کشور تایلند خواهید دید در این جزیره یکجا جمع شده است.

تفریحات در جزیره مرجانی پاتایا

به گزارش سفر باتو ،  گشت و گذار، پیاده روی و قدم زدن در حوالی جنگل های جزیره که این جنگل ها از نوع جنگل های استوایی جنوب شرق آسیا است و دیدن طبیعت زیبا و شگفت انگیز این جزیره و جانورانی که در این جنگل ها زندگی می نمایند، حس و حالی خاص را مخصوصا در میان طبیعت گردان و عاشقان محیط زیست به وجود می آورد. در ساحل پاک و تمیز، با شن سفید و آبی شفاف که ریگ های ته آب و جانورانی که در آب زندگی می نمایند را به راحتی می توان دید حس خوبی همراه با نشاط ایجاد می کند. در این ساحل که از زیبایی طبیعی بهره مند است امکاناتی هم برای حمام آفتاب گرفتن و استراحت در ساحل فراهم آمده است و بر روی صندلی ها و زیر سایبان هایی که در امتداد ساحل گذاشته شده می توان انجام داد. و در کنار آرامش در ساحل، قایق رانی با قایق های جت اسکی یا موزی، پاراسیلینگ، سوارکاری با اسب و دیگر تفریحاتی که می توانید در این ساحل زیبا انجام دهید. سواحل کو لارن آیلند از بهترین و زیباترین سواحل تایلند است. در تعدادی از سواحل این جزیره، هتل ها و خانه های ییلاقی ساخته شده تا گردشگران و تورهای پاتایا در صورت تمایل بتوانند بیش از یک روز در اینجا اقامت داشته باشند. اگر به دنبال سرگرمی و تفریحی هستید که به همراه هیجان بالا باشد، پاراسیلینگ را انتخاب نمایید. در پاراسیلینگ شما به چتر بزرگی وصل می شوید و قایق تند رویی شما را بر روی آب می کشد، کم کم با بالا رفتن سرعت قایق، شما به وسیله چتر تا سی متر اوج می گیرید و از آن بالا می توانید منظره وصف نشدنی از این جزیره زیبا را ببینید.

جزیره مرجانی پاتایا تایلند دارای چند ساحل زیبا می باشد که هر کدام از آنها لطف خاص خودش را برای گردشگران دارد. در اینجا بعضی از آنها را معرفی می کنیم.

ساحل سامایی

ساحل ماسه ای سامایی به درازای 500 متر و آب شفاف از بهترین سواحل جزیره برای شنا کردن است و در سامایی صندلی برای اجاره گرفتن موجود است. دوازده رستوران و کافه در این ساحل وجود دارد. خوراکی های تایلندی و انواع نوشیدنی ها در این رستوران ها و کافه ها عرضه می گردد.

ساحل تاوایین

این ساحل یکی از محبوبترین ساحل ها در جزیره مرجانی پاتایا است. ساحل تاوایین معمولا بسیار شلوغ و پر از گردشگر است. در این ساحل رستوران های زیادی هستند که انواع غذاهای دریایی، تایلندی و خارجی را عرضه می کنند. انواع نوشیدنی های گرم و خنک هم در کافه های اطراف ساحل موجود می باشد. ضمن اینکه در امتداد ساحل صندلی ها و سایبان هایی هم که برای استراحت کردن هستند، اجاره داده می شود. ذکر این نکته لازم است که بدانید قیمت خدماتی که در این ساحل و یا سواحل دیگر عرضه می شود در فصل های مختلف با هم تفاوت دارند.

 

توضیح : این خبر به عنوان رپرتاژ تبلیغاتی منتشر شده و مسئولیت محتوای آن با عقیق نیست


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین