عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
آیت الله علوی گرگانی:
آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار فرماندهی و کارکنان یگان ویژه استان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت اهل‌بیت(ع) در مراسم اربعین تجلی می‌شود .

عقیق:آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار فرماندهی و کارکنان یگان ویژه استان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت اهل‌بیت(ع) در مراسم اربعین تجلی می‌شود .

اخبار سیاسی- وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی افزود:حضور پرشور و شوق کارکنان یگان ویژه‌ جهت خدمت به زوار حسینی در مرزهای کشور نشان از الهی و خدایی بودن این نیروی مقتدر است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد:تفاوت پلیس در قبل و بعد از انقلاب در این است که علاوه بر حمایت از حکومت حامی مردم بوده و خود را در مقابل خداوند مسئول این وظیفه خطیر می‌داند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد:حضور پرشور مردم در اربعین حسینی خار چشم دشمنان و سبب عزت و اقتدار و همبستگی بین همه مسلمین جهان است.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حسینی پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود و هرگونه کم‌کاری و اهمال در خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مراسم عظیم اربعین خیانت به اسلام است.

 

منبع:افکارنیوز


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین