عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به افزایش ۵ برابری تردد زائران اربعین از مرزها نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در مرزهای چهارگانه امنیت برقرار و‌ تردد زائران در حال انجام است.

عقیق:احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگویی با اشاره به نام‌نویسی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: امروز مرز خسروی مجدد بازگشایی شد و با برنامه‌های امنیتی صورت گرفته و جایگزین کردن مسیر برای تردد زائران در این مرز امنیت برقرار است و در سایر مرزها نیز مشکلی وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائران اربعین از مرزها خارج شده‌اند، گفت: تردد در مرزهای چهارگانه مهران، خسروی، چذابه و شلمچه در حال انجام است و عبور زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ برابر افزایش یافته است. 

محمدی‌فر با اشاره به ارائه خدمات به زائران در موکب‌های اربعینی خاطرنشان کرد: از امروز عملیات خدمت‌رسانی به زائران به صورت رسمی آغاز شده است. علی‌رغم اینکه از چهار روز گذشته به صورت غیررسمی خدمت‌‌رسانی به زائران صورت می‌گرفت.امیدواریم که زائران با برنامه‌ریزی از کشور خارج شوند و‌سفر خود را مدیریت کنند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین