عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

عقیق: رپورتاژ آگهی در واقع متن تبلیغاتی است که شما با استفاده از آن در مورد خدمات، وبسایت و همین طور کسب و کار خود توضیحاتی حاوی کلمات کلیدی ارائه می دهید و به این وسیله می توانید بک لینک سازی طبیعی نیز انجام دهید. به این صورت است که در متن از کلمه های کلیدی مطابق خواسته شما استفاده می شود.

نحوه نگارش متن رپورتاژ آگهی

 

مثلا اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی موبایل هوشمند هستید، از توضیحاتی در مورد نحوه فروش، گارانتی، برند های موبایل و همین طور قیمت موبایل استفاده می شود، این کلمات در واقع واژه های کلیدی مربوط به سایت شما هستند که مردم آن ها را در گوگل جستجو می کنند. پس از آن وقتی متن تهیه می شود، وب سایت هایی با رتبه خوب و همین طور بازدید مناسب آن را به عنوان یک پست روی سایت خود منتشر می کنند. خرید رپورتاژ خبری از یک سایت پر بازدید می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شروع راه سئو خارجی باشد.

البته نوشتن متن رپورتاژ نیازمند رعایت ساختاری خاص است و باید کلیت آن با دقت انجام گردد تا به هیچ عنوان مشکلی رخ ندهد.

حتی از رپورتاژ آگهی ها در روزنامه ها و مجلات نیز استفاده می شود و این فضا حالا وارد دنیای وب شده است.

نحوه نگارش متن رپورتاژ آگهی

اصول نوشتار رپورتاژ آگهی

تولید محتوای رپورتاژ آگهی باید بر اساس اصول و ساختار خاص انجام شود؛ در غیر این صورت قطعا نتیجه ای نخواهد داشت و چه بسا اگر برای آن هزینه پرداخت می کنید کاملا بی نتیجه خواهد بود.

نخست این که فرد نویسنده محتوای رپورتاژ باید به اصول سئو آشنا باشد، در غیر این صورت نمی داند چگونه از کلمات کلیدی استفاده کند، خبری از رعایت طول هر خط و پاراگراف نیست، بخش بندی و همین طور استفاده از انواع تگ ها و سرایند ها نیز توسط او به درستی انجام نمی شود.

باید بگوییم که بهتر است متن رپورتاژ را بیش از هزار کلمه در نظر بگیرید، همیشه محتوای طولانی و صد البته غیرکپی و به صورت کاملا ارگانیک توسط گوگل محبوب تر به نظر می رسد و برای ایندکس آن ربات های خزنده به سراغ وب سایت مبدأ می آیند.

 

در نتیجه فراموش نکنید که شرط اول نوشتار و ساختار محتوایی و ادبیاتی متن رپورتاژ شما می باشد، نباید با غلط های املایی و نگارشی تایپ شده و در نهایت کلیه اطلاعات لازم کسب و کار شما نیز در آن ثبت گردد.

بعلاوه این که این متن دارای تصاویر مناسبی نیز باشد. هم چنین خرید پکیج ارزان رپورتاژ آگهی می تواند تعداد دامنه های بیشتری را به کار گیرد در حالیکه قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

استفاده از تصویر در رپورتاژ ها

هر کدام از وب سایت های بزرگ بخشی مربوط به رپورتاژ دارند، یعنی با دریافت هزینه ای متن مربوط به سایت شما و همراه با چند لینک و اطلاعات را به عنوان یک پست قرار می دهند، انگار که مطالب روزانه را منتشر می کنند.

دو رکن مهم در مورد رپورتاژ آگهی این است که در درجه اول مطلب توسط موتور جستجوی گوگل ایندکس و به عنوان یک بک لینک برای شما ثبت می شود، این بک لینک ها ممکن است کم کم توسط کاربرانی که مطالب را به اشتراک می گذراند بیشتر شوند.

در ادامه کاربران نیز مطلب شما را می خوانند و در واقع بازدید کننده کاملا طبیعی نیز سایت شما را می شناسد و احتمالا برای یک بار هم که شده ترجیح می دهد مطالب و محتوای وب سایت شما را بررسی کند.

تیتر اصلی همیشه باید مرتبط ترین کلمه کلیدی با کسب و کار شما باشد. سعی کنید نکات مهم در سئو عکس را نیز رعایت کنید.

نحوه نگارش متن رپورتاژ آگهی

اصول تولید محتوای رپوتاژ آگهی

بهتر است در نوشتن متن های رپورتاژ از واژه های تعریفی استفاده نکنید، یعنی صرفا و به صورت مستقیم شروع به تبلیغات نکرده و عناوین را منصفانه و عادلانه بنویسید، اگر اولین تجربه شما است بهتر خواهد بود که این کار را برونسپاری کنید.

برای تصاویر نیز فکر بیشتری کنید، کپی کردن چند عکس از گوگل کافی نخواهد بود، خودتان دست به کار شوید، اینفوگرافیک، طرح های متریال و توضیحات در مورد وب سایت خود را به تبدیل به تصاویر اختصاصی کنید.

این کار را می توانید با استفاده از نرم افزار های گرافیکی انجام دهید، بهتر است تعداد تصاویر هر مطلب نیز به اندازه باشد، بیش از دو تصویر را برای هر رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید.

 

تمرکز اصلی خود را روی معرفی خدمات و همین طور نیازسنجی کاربران قرار دهید، در این صورت وضعیت رپورتاژ شما بهتر خواهد شد و نتیجه ایده آلی نیز می گیرید. همواره رپوتاژ یکی از بهترین روش های سئو است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین