عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
فرمانده انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه هر ساله شاهد حضور باشکوه اربعین حسینی هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از پایانه مرزی مهران همانند سال‌های گذشته تردد کنند.

عقیق:سردار نورعلی یاری در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد داشته باشند که این مهم کاری نیروی انتظامی را بسیار سنگین خواهد کرد، اما نیروهای انقلابی و ولایی انتظامی استان ایلام تمهیدات لازم را برای حضور باشکوه زائران اندیشیده‌اند و چند روز دیگر ما برای خدمت‌رسانی در مرز مهران مستقر خواهیم شد.

وی افزود: امسال ۴ نیروی انتظامی پلیس هوشمند و مقتدر امین مردم نامگذاری شده است، پلیس ما امروز به سیستم‌های روز دنیا مجهز شده است تا بتواند تامین امنیت و آرامش مردم را به خوبی برقرار کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این حاصل پشتیبانی ویژه مسوولان استانی و تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاری آحاد مردم با این نیروی خدمتگزار است.

یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ ملی و مذهبی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۱۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند که امنیت و آرامش این تعداد زائر کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بود، اما با یاری خداوند و تلاش وصف‌ناپذیر پلیس، نهادهای امنیتی و نیروهای خدمات‌رسان به خوبی محقق شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین