عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
مراسم آغاز به کار رادیو اربعین روز یکشنبه 7 مهرماه در آستان مقدس امام‌زاده صالح(ع) تجریش برگزار خواهد شد.

عقیق:شبکه رادیویی اربعین در پنجمین سال پیاپی و در ادامه خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع)، امسال نیز دوشادوش راهیان طریق نجف و کربلا و همصدا با شیعیان و عاشقان مکتب اسلام، شعار اربعین حسینی را لبیک گفته تا در تسهیل این سفر معنوی نقش آفرین باشد.

استقبال گسترده مردم از رادیو اربعین و تجربیات این شبکه در چند سال گذشته سبب شده این رادیو همراه معنوی زوار و شیعیان عزادار اباعبدالله(ع) و به عنوان بخشی از بدنه مدیریتی مناسک اربعین حسینی(ع) نقش آفرین باشد.

با عنایت و توجه ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و توسل به شهدا و امام شهدا، امسال نیز طلیعه این وظیفه معنوی را پاس داشته و به استقبال این حرکت میلیونی خواهیم رفت.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان از ساعت 16 تا 18 در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار خواهد شد.

عوامل برنامه‌ساز (گویندگان و تهیه‌کنندگان) رادیو اربعین از ساعت 14:00 با حضور در استودیوی رادیو اربعین واقع در محل برپایی این مراسم، منتظر دیدار مخاطبان رادیو اربعین هستند.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره فعالیت رادیو اربعین به صورت زنده و مستقیم روی موج اف.ام ردیف 95. 5 مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران صدا قابل دریافت است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین