عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
حجت الاسلام پناهیان:
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: همانطور که از ابتدا، آغاز دین با محوریت شخص پیامبر(ص) و پذیرفتن شخص او و فدا شدن برای او موضوع اصلی دین بوده است، امروز هم موضوع اصلی دین رسیدن به امام زمان(عج)، حکومت او، فدا شدن برای او و ... است.

عقیق:مراسم عزاداری شب اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در هیأت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به سخنرانی با موضوع « آخرین آمادگی برای ظهور، اصلاح مدیریت در خانواده و جامعه» پرداخت و اظهارداشت: همانطور که از ابتدا، آغاز دین با محوریت شخص پیامبر (ص) و پذیرفتن شخص او، کمک کردن به او، ایمان آوردن به او، فدا شدن برای او، موضوع اصلی دین بوده است، امروز هم موضوع اصلی دین رسیدن به امام زمان (عج)، حکومت او، ولایت او، حکومت او، فدا شدن برای او و ... است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های دینی این غلط را جا انداختند که دین چیزی است اگرچه رسول خدا در آوردنش نقش داشته است اما تنظیم کننده صرفا رابطه انسان با خداست، گفت: انسان وقتی از تاریخ اسلام می‌گوید بچه مسلمانان تعجب می‌کنند که آغاز دین، پذیرفتن و فداکاری برای پیامبر (ص) بود. 

پناهیان با اشاره به اینکه این آموزش‌ها موجب می‌شود که ولایت مفهوم نشود، ولایت گریزی باب شود و ولایت پذیری نیز شعار شود، تصریح کرد: یکی از نتایج این نگرش تاخیر در ظهور امام زمان (عج) است.

ادامه این سخنرانی را در صوت زیر بشنوید:

تعداد بازدید : 13

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین