عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
در شب عید غدیر آیین اختتامیه کلاسهای آموزش مداحی حاج میثم مطیعی در آستان امام زاده قاضی الصابر(ع) تهران محله ده ونک برگزار شد. در ادامه این برنامه مراسم جشن شب عید غدیر نیز با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی و ، شعرخوانی محمد رسولی و مداحی حاج میثم مطیعی برگزار شد

عقیق:در شب عید غدیر آیین اختتامیه کلاسهای آموزش مداحی حاج میثم مطیعی در آستان امام زاده قاضی الصابر(ع) تهران محله ده ونک برگزار شد. در ادامه این برنامه مراسم جشن شب عید غدیر نیز با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی و ، شعرخوانی محمد رسولی و مداحی حاج میثم مطیعی برگزار شد

در این کلاس ها که برای دانش آموزان پایه اول تا ششم در آستان امام زاده قاضی الصابر(ع) برگزار شد در قالب آموزش مداحی بچه ها در قالبی جذاب و نو با معارف اهل بیت و مسائل اعتقادی آشنا می شدند.

همزمان با برپایی کلاس برای نوجوانان ، مادران نیز پای مباحث تربیتی و اعتقادی با موضوعاتی چون: خانواده متعالی و زندگی بهتر، تربیت فرزند، تعامل زوجین در خانه که توسط خانم دکتر واعظی طرح می شد می نشستند.

اختتامیه این کلاس ها در شب عید غدیر در آستان امام زاده قاضی الصابر (ع) برگزار شد و دانش آموزان سرودی را که آموزش دیده بودند هم‌خوانی کردند.

تعداد بازدید : 223

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین