عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
جشن‌های بزرگ عید‌ غدیر خم امشب و فردا در حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به اوج خود می‌رسد.

عقیق:جشن‌های بزرگ عید‌الله الاکبر عید سعید غدیر خم امشب و فردا در حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به اوج خود می‌رسد.

این برنامه‌ها از امشب و بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان آغاز و در ادامه آقایان سید‌رضا تحویلدار و سیدعلی حسینی‌نژاد به مدح و ثنای امیر‌المؤمنین امام علی (ع) می‌پردازند.

این برنامه صبح فردا با قرائت دعای ندبه توسط سیدجواد میر‌جعفری از ساعت ۶:۳۰ آغاز و پس از آن حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری به سخنرانی می‌پردازد و شعر‌خوانی سیداحمد علوی و مداحی رضا ولیزاده از دیگر برنامه‌های جشن عید غدیر در نوبت صبح است که از ساعت ۱۱ در حرم کریمه اهل بیت (س) آغاز می‌شود.

قرائت خطبه غدیر توسط میثم مطیعی آغاز‌گر برنامه‌ها در نوبت ظهر است که بعد از نماز ظهر و عصر آغاز می‌شود و از ساعت ۱۸:۳۰ برنامه‌های بعد از ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران آغاز و پس از آن مجید علی‌اکبری به مدح و ثنای مولا علی (ع) می‌پردازد.

مراسم شام عید سعید غدیر خم در حرم حضرت معصومه (س) بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان قم آغاز و پس از آن حجت‌الاسلام میر‌باقری به سخنرانی می‌پردازد و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی پایان‌بخش این برنامه‌ها است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین