عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
پویش بزرگ «غدیر حقیقت دین» همزمان با عید سعید قربان و در آستانه عید غدیر خم، توسط معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شد.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدعلی قربانی، مدیرکل هنر و رسانه معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، درباره پویش بزرگ «غدیر حقیقت دین» گفت: هدف از برگزاری این پویش، شناساندن عظمت و جایگاه امیرالمؤمنین علی (ع)، ترویج حقایق غدیر و چشاندن لذت فضائل علوی در کام تشنگان حقیقت است.

وی افزود: کاربردی بودن، جذابیت، به‌روز بودن و اتقان محتوا از جمله ویژگی‌‌های تولیدات این پویش است که می‌تواند مورد توجه و استفاده همگان قرار گیرد.

مدیرکل هنر و رسانه حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در این پویش محتواهای کاربردی در قالب‌های متنی و چند رسانه‌ای ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: احادیث، مقالات، سخنرانی،کلیپ‌، عکس‌نوشته، مولودی، پیامک و... از جمله آثار و تولیدات پویش بزرگ #غدیر حقیقت دین است.

حجت‌الاسلام قربانی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی با جستجوی هشتگ #غدیر_حقیقت_دین به تولیدات این پویش دسترسی پیدا کرده و با انتشار آن، در نشر معارف ناب علوی سهیم شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین