عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
عضو هیأت امنا مسجد الزهرا (س) خیابان شهید عراقی با بیان اینکه اهالی این مسجد برای بازسازی منازل سیل‌زدگان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌رسانی کرده‌اند، از تحت پوشش بودن هزینه‌های معاش ۵۰۰ خانوار در طول سال از سوی این مسجد خبر داد.

عقیق:عبدالحسین صیرفی، عضو هیأت امنا مسجد الزهرا (س) خیابان شهید عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به کمک‌رسانی‌های این مسجد در جریان سیل اخیر در برخی استان‌های کشور اظهار داشت: این مسجد از همان ابتدای امر برای کمک‌رسانی به مردم عزیز در این مناطق با جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت خود را آغاز کرد و کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت نقدی و غیر نقدی توسط بسیج به این مناطق ارسال شد.

تقبل بازسازی ۳ خانه سیل‌زدگان توسط مسجد الزهرا (س)

وی با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ طرح «هر مسجد یک خانه» جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این قالب ساماندهی شد، اظهارداشت: براین اساس مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای مردم این مناطق جمع‌آوری شد که براساس اعلام مسئولین سازمان بسیج،  این مبلغ بازسازی سه منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خوزستان فراهم شد. البته برنامه جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان در این مسجد ادامه دارد.

تهیه ۱۰ هزار بسته غذایی برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب

صیرفی با اشاره به کمک‌ رسانی‌های اهالی این مسجد در زلزله سرپل‌ذهاب گفت: در آن زمان از سوی اهالی این مسجد، ۱۰ هزار بسته غذایی برای مردم عزیزمان فراهم شد.

زیر پوشش قراردادن هزینه‌های ۵۰۰ خانوار نیازمند در طول سال

عضو هیأت امنا مسجد الزهرا (س) با بیان اینکه کمک رسانی به نیازمندان و برنامه‌های خیرخواهانه جز لاینفک برنامه‌های این مسجد است، افزود: در طول سال بیش از ۵۰۰ خانوار زیر پوشش حمایتی این مسجد قرار دارند و در تمامی زمینه‌ها هزینه‌های زندگی آنان تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی این مسجد با کمک‌های خود یک مسجد نیز در واوان اسلامشهر احداث کرده‌اند، گفت: این مسجد در جنوب تهران قرار دارد برنامه پشتیبانی مالی و هزینه‌ای آن مسجد نیز توسط اهالی مسجد الزهرا (س) تأمین می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
بهتر نیست دولت حذف شود وامور مملکت را به مساجد و خیرین با شرف بسپاریم . ؟ چون کشور الان هم به همین صورت اداره می شود ومشکلات مردم را مردم رفع می کنند . وانهایی که وظیفه ای دارند وظیفه شان فقط در یافت حقوق از جیب مردم ونمک پاشیدن به زخم مردم است.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین