عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
رئیس کانون مداحان با اشاره به برنامه جامعه مداح مرکزی در مسلمیه اظهارداشت: اجتماع بزرگ جامعه مداح مرکزی در روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه از حسینیه ابوالفضلیان اصناف برگزار خواهد شد.

عقیق:مصطفی خورسندی رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور با اشاره به برنامه این مجموعه در ایام مسلمیه اظهارداشت: اجتماع بزرگ جامعه مداح مرکزی در روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه از حسینیه ابوالفضلیان اصناف واقع در خیابان فدائیان اسلام، خیابان حرم، جنب مسجد خاتم النبیین (ص)، انتهای کوچه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از اذان مغرب و عشاء آغاز خواهد شد، افزود: پس از آن دسته عزاداری ساعت ۲۱ از حسینیه به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

خورسندی اضافه کرد: در این مراسم مهدی غیاثی، حاتمی، حیدر توکلی و جمعی دیگر از مداحان به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

رئیس کانون مداحان  با بیان اینکه سابقه برگزاری مراسم مسلمیه به بیش از ۱۰۰ سال می‌رسد، گفت: جامعه مداحان بیش از ۵۰ سال است که به اجرای مراسم به این مناسبت و راه‌اندازی دسته عزاداری به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) می‌پردازد.

وی با اشاره به جلسه هفتگی این مجموعه در روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه افزود: در این روز مراسم یادبودی برای حسین آهی شاعر و محمدباقر منصوری مداح اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

خورسندی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار تصریح کرد: این روز را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم آنان که در دنیا مورد محبت اهل بیت(ع) قرار دارند در آخرت نیز مورد شفاعت این بزرگواران قرار گیرند و روزهای خوب و پرمعنویتی داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین