عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برای پنجمین سال پیاپی اقدام به برگزاری دوره تبیینی این گفتمان در بازه ۲۱الی۲۵ مردادماه در محل دانشگاه امام صادق علیه‌السلام کرده‌است.

عقیق:ضرورت عزم ملی در عرصه فرهنگ برای جهاد فرهنگی بر کسی پوشیده نیست چه اینکه رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده این جبهه تاکید ویژه‌ای بر نقش‌آفرینی مردم در حوزه فرهنگ داشته‌اند. در جهاد فرهنگی علیه تهاجم غرب سال‌هاست که کارهای مختلفی انجام شده‌است اما عدم هماهنگی آن‌ها بایکدیگر موجب شده اثربخشی کافی را نداشته‌باشند؛ از این‌رو مقابله باتهاجم فرهنگی همه‌جانبه غرب ممکن نیست مگر با نگاهی نقشه‌ای وکل‌نگر و اقدامی جبهه‌ای و منسجم.

دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه‌السلام پس از سال‌ها فعالیت مستقیم در حوزه تبلیغ معارف اسلامی و برگزاری هجرت‌های جهادی، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم احیاء جایگاه فرهنگ و سبک‌زندگی اسلامی بعنوان نرم‌افزار و رکن اصلی تمدن نوین اسلامی، از سال ۱۳۹۱ در جهت ایجاد و ترویج گفتمانی ولایی در میان فعالان فرهنگی جبهه مردمی اقدام کرده‌است.

این مجموعه امسال نیز برای پنجمین سال پیاپی اقدام به برگزاری دوره تبیینی این گفتمان در بازه ۲۱الی۲۵ مردادماه در محل دانشگاه امام صادق علیه‌السلام کرده‌است. فعالان فرهنگی سراسر کشور می‌توانند جهت شرکت در این دوره به پایگاه اینترنتی Emobalegh.com مراجعه کرده و ثبت نام اولیه نمایند.

این دوره به برادران ۱۸ الی ۲۲ سال اختصاص داشته و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۴مردادماه خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین