عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
به مناسب جشن ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) مجموعه زیباتر از دیروز استان البرز ویژه برنامه آسمانی ترین پیوند زمینی را تحت عنوان "هلهله فرشته ها" با حضور چهره های فرهنگی و هنری استانی و کشوری برگزار خواهد کرد.

عقیق:به مناسب جشن ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) مجموعه زیباتر از دیروز استان البرز ویژه برنامه آسمانی ترین پیوند زمینی را تحت عنوان "هلهله فرشته ها" با حضور چهره های فرهنگی و هنری استانی و کشوری برگزار خواهد کرد.
.
شایان ذکر است که مراسم با سخنرانی حجت الاسلام علی سرلک، شعر خوانی سید حمیدرضا برقعی، از شاعران مطرح آیینی کشور و حضور ارزشمند دکتر سیما فردوسی و دکتر سید بشیر حسینی از جمله بخش های دیگر برنامه "هلهله فرشته ها" به شمار می رود.

از بخش های ویژه و جذاب این مراسم عقد رسمی یک زوج جوان و حضور ۱۴ زوج کرجی است و همچنین اجرای برنامه شاد، مسابقه، جایزه و غرفه های محتوایی از بخشهای دیگر مراسم است.

جشن "هلهله فرشته ها" یکشنبه ۱۳ مردادماه ۹۸ از ساعت ۲۰:۳۰ به همت مجموعه "زیباتر از دیروز" در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح و با حضور شخصیت ها و چهره های شاخص کشوری و استانی و همچنین محبین اهل البیت (علیه السلام) برگزار می شود.
گفتنی است ورود برای عموم نیز آزاد است.

ویژه برنامه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین