عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
حجت‌الاسلام سالک:
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ثمره هیئت‌های مذهبی،تربیت جوانان ولایی و جهادی و با بصیرت است.

عقیق: حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد عنوان کرد: پیروی از فرهنگ اهل بیت(ع) بسیاری از توطئه های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:جوانان،مهم ترین و تاثیرگذارترین قشر در این مرز و بوم هستند و می توانند با بصیرت و آگاهی بسیاری از این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی اظهار کرد: امروز بیش از ۶۰ مرکز بزرگ ضد فرهنگی در سراسر دنیا با هدف خشکاندن و پوساندن ریشه فرهنگ ملت ایران دست به فعالیت های گسترده‌ای می زنند.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه ایجاد هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در مقابله با هجمه‌ها و تهدیدها دارد، گفت: مهمترین ثمره هیئت‌های مذهبی،تربیت جوانان ولایی و جهادی و با بصیرت است؛ این جوانان غیور و با ایمان، ادامه دهندگان راه شهدا هستند.در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) باید تلاش کرد تا جوانان را از خطراتی که در مسیر وجود دارد نجات دهیم.

حجت الاسلام سالک در مورد هیئت منتظران امام زمان(عج) بیان کرد:مهمترین رسالت این هیئت،انجام برنامه‌های فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی است؛ ما بر آنیم با تعاملات فرهنگی میان مجموعه‌های فرهنگی در سطح کشور در جهت تحقق اهداف گام برداریم.

کنگره در انتظار خورشید به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس هیئت منتظران شهرستان لنجان اصفهان برگزار شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم از کشورهای ایران، افغانستان، سوریه، لبنان، عراق و پاکستان از دیگر بخش‌های این همایش بود.

همچنین پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) و قالیچه اهدایی مسجد مقدس جمکران به هیئت منتظران خورشید شهرستان لنجان اصفهان اهدا و از تمبر بیستمین سالگرد تاسیس این هیئت رونمایی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین