عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
شیخ الخزاعی:
شیخ علی الخزاعی از روحانیون شیعه عراق در واکنش به فعالیت های افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا که در ورزشگاه کربلا برگزار شد، آن را خروج از حدود شرعی دانست.

عقیق:شیخ علی الخزاعی از روحانیون شیعه عراق در واکنش به فعالیت های افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا که در ورزشگاه کربلا برگزار شد، آن را خروج از حدود شرعی دانست.

وی اشاره کرد: حضور مسئولینی که قانون تقدس شهر کربلا را تصویب کردند در این مراسم و همراهی با این فعالیت ها به معنی مشروعیت بخشیدن به این فعالیت ها نیست.

شیخ الخزاعی تصریح کرد: این صحنه ها با دستگاه امام  حسین (ع) سازگار نیست و آنچه رخ داده نه تنها هتک حرمت به اعتقادات است، بلکه هتک حرمت کشور نیز به شمار می رود؛ چرا که آن با هویت ما در تعارض است و نوعی فروش ارزش ها، مبانی و هویت است و هویت ملی در عراق عموماً و در کربلاً خصوصاً به اعتقادات و دین باز می گردد.

این روحانی عراقی هشدار داد: اینگونه فعالیت ها و اقدامات زمینه را برای افتتاح "دیسکو" و سالن های قمار بازی در کربلا فراهم می کند.

شایان ذکر است که در مراسم افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا که در ورزشگاه بین المللی کربلا برگزار شد، زنان بی حجاب به آواز خوانی و رقص پرداختند.

شیخ الخزاعی در ادامه خواستار استفاده از تجربه ایرانی شد و تاکید کرد: ایرانی ها زیباترین حماسه را آفریدند و با التزام به حجاب بزرگترین مدال ها را گرفتند.
وی افزود: ما نه وابسته به طالبان هستیم و نه سلفی هستیم، امّا توانستیم الگویی از امام خمینی و گاندی که در سخنان مشهور امام حسین (ع) را تمجید کرده اند، بگیریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خطاب به مسئولان عراقی تبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
2
5
آیا آنجا هم همانند اینجا،مجازات حبس و شلاق برای خاطیان در نظر گرفته می شود یا خیر؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
6
6
خدا لعنت کنه غرب پرستان عیاش و لا ابالی رو
پاسخ ها
سامان
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
دانشمند غرب پرستان چه عرب پرست درسته پول ملت ماست اونجا صرف لهو و لعب عراقیا میشه تو هنوز شرق و غرب میکنی
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
1
1
پول خون شهیدای ما پول نداری و تن فروشی دخترای ما رو کجا خرج میکنید؟برای عراقیا؟رفتین سردشت؟جزیره مجنون؟فاو شلمچه؟؟گاز خردل؟میدونم که این پیام منتشر نمیشه ولی من اگه تو پولی که واسه عراقیا خرج میشه سهم دارم بعنوان یه ایرانی راضی نیستم حروم دولت و همه اونایی باشه که تو این اختلاس دست دارن هرکی که میخواد باشه شمام این نظرو چاپ نکن
ثص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
1
1
خدا لعنت نمايد عاملين و مسئولين اين حركت پست را
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین