عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
گوینده و مجری شبکه PressTV نسبت به ماجرای گفتگو با پمپئو واکنش نشان داد.

عقیق:روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به نکته‌ای درباره پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا به مصاحبه با تلویزیون‌های ایران اشاره کرد. او گفت: پمپئو گفته مایل است با خبرنگاران ایرانی گفت‌وگو کند؛ ما می‌گوییم خانم مرضیه هاشمی را داریم که می‌تواند با او‌ گفت‌وگو کند و ما از این ‌مسئله گریزان نیستیم.

پیمان جبلی معاون برون‌مرزی و رئیس شبکه پرس‌تی‌وی در واکنش به این اظهارات گفت: نه درخواست مصاحبه دادیم و نه تصمیم و برنامه‌ای برای گفتگو با پمپئو وزیر خارجه آمریکا داشتیم و داریم.

مرضیه هاشمی گوینده و مجری این شبکه تلویزیونی که چندی پیش هم در حبسِ آمریکایی‌ها قرار داشت نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او در صفحه مجازی خودش نوشت: دیدم اخباری با نام من، مرضیه هاشمی، از منابع مختلف پخش شده و لازم دانستم که موضع خودم را که البته فکر می‌کردم باید تا حالا برای دوست و دشمن مشخص شده باشد به زبانی متفاوت بیان کنم.

سید و مولا و صاحب اختیار من امام علی(ع)، خیلی پیشتر برایم تعیین تکلیف کرده‌اند. خط مشی دیگر دوستان را نمی‌دانم ولی خط من مشخص است: خط امام! نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر!

1. امام علی(ع) در نامه تاریخی‌شان به امام حسن(ع) ضمن سفارش به مسائلی در باره اهمیت تاریخ چنین مى‌فرمایند: "فرزندم! من هر چند عمر پیشینیان را یک جا نداشته‏‌ام، ولى در اعمال آنها نظر افکندم، در اخبارشان اندیشه نمودم، و در آثارشان به سیر و سیاحت پرداختم، آن چنان که گویى همچون یکى از آنها شدم، بلکه گویى من به خاطر آنچه از تجربیات تاریخ آنان دریافته‏‌ام، با اولین و آخرین آنها عمر کرده‏‌ام!" 2

2. حضرتش در جای دیگر می‌فرماید: "براى امور واقع نشده به آنچه واقع شده است استدلال‌نما و با مطالعه قضایاى تحقّق یافته، حوادث یافت نشده را پیش‏‌بینى کن؛ زیرا امور جهان، همانند یک دیگرند، از آن اشخاص نباش که موعظه سودش ندهد، مگر توأم با آزار و رنج باشد؛ زیرا انسان عاقل باید از راه آموزش و فکر، پند پذیرد، این بهائم هستند که جز با کتک، فرمان نمی‌برند." خداوند همه ما را هدایت کند انشالله

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین