عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۰۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷
دفتر تولیت آستان قدس رضوی برای سهولت هماهنگی دیدار حضوری با تولیت آستان قدس رضوی، راه ارتباطی را در این زمینه اعلام کرد.

دیدار آسان با تولیت آستان قدس رضوی+عکسعقیق:دفتر تولیت آستان قدس رضوی به منظور تسهیل زائران و مجاوران برای ارتباط مستقیم با تولیت آستان تلفنی جداگانه برای هماهنگی جهت ملاقات حضوری با تولیت آستان اعلام کرد.

این اقدام درپی سؤالات متعدد مردم درخصوص نحوه ملاقات حضوری با حجت‌الاسلام مروی انجام شد که عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) تماس با شماره ۰۵۱۳۲۲۲۵۰۳۰ دفتر ارتباطات مردمی تولیت آستان قدس در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش فارس پیش از این هم همه مجموعه‌ها و واحد‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی جهت برقراری ارتباط آستان زائران و مجاوران تلفن‌هایی اعلام کرده بودند که جهت اطلاع از این شماره‌ها می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 

 

همچنین سامانه گزارشات و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی هم توسط این آستان راه‌اندازی شده که عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه نکات، گزارشات و شکایات خود را از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی اعلام کنند. برای مراجعه سامانه شکایات و گزارشات می‌توانید از اینجا اقدام کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالعظیم منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
با سلام و احترام خدمت اقامون علی ابن موسی رضا و خادمین حرم ایشان
احتراما اینجانب عبدالعظیم منصوری با کد ملی 0769697925ساکن روستای بازگوی از شهرستان خواف در خواست مساعدت دارم چون که خانه ای که دران ساکن هستم بر اثر بلایایی طبیعی (چون خانه قدیمی ساخت وبا گل و خشت ساخته شده)ودر حال حاضر با ترس ووحشت دران زندگی میکنم به کمیته امداد هم مراجعه کردم ولی چون ما 2 نفرهستیم هنوزان اداره محترم اقدامی نکرده و گفتن بودجه نیست در حال حاضر کل روستا گاز کشی شده و فقط خانه من بدلیل نداشتن هزینه گاز کشی همچنان بدون گاز مانده که بنده با همسرم از نفت واسه گرم کردن خانه استفاده میکنیم از ان استان مقدس در خواست همکاری دارم 09154386802و09152021631
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین