عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در زنجان:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه روزگاری شخص اول مملکت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می‌فرستاد و او هم برای شاه شدن، شرط می‌گذاشت، گفت: بدهکار امام(ره) و شهدا هستیم و در شرایط کنونی جامعه باید به گونه‌ای اقدام کرد که شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

عقیق:حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در محل تبلیغات اسلامی زنجان، افزود: جوان‌گرایی حرف جدیدی نیست و مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم تأکید داشتند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از گام اول انقلاب طی شود. باید در گام دوم انقلاب گام‌های بهتری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی برداشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه به شهیدان و خانواده شهیدان مدیون هستیم، گفت: باید قدردان خانواده شهیدان باشیم و در شرایط کنونی جامعه باید به گونه‌ای اقدام کرد که شرمنده خانواده شهدا نباشیم، چرا که ما بدهکار امام و شهدا هستیم و باید برای مجد و عظمت اسلام ناب محمدی تلاش بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین قمی ادامه داد: رضایت مردم و مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور و فعالیت‌هایمان باشد و امروز در شرایط جامعه باید بیشتر به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه روزگاری شخص اول مملکت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می‌فرستاد و او هم برای شاه شدن، شرط می‌گذاشت، ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که با اقتدار پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشور را سرنگون و نفتکش انگلستان هم توقیف می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم حراست از پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از روز پیروزی انقلاب اسلامی به این عزت و افتخار رسیده‌ایم پس باید قدردان این موقعیتی که داریم باشیم و از آن حراست و حفاظت کنیم.

وی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام صفی یاری مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی زنجان تقدیر کرد و گفت: از انتخاب حجت‌الاسلام احمدی آرامش دارم.

گفتنی است، باحضور حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری تقدیر و حجت الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین