عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به اجرای طرح ملی «مهر بی‌کران» از دهه ولایت و امامت در مساجد و امامزادگان گفت: در قالب این طرح جمعه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء زیارت آل یاسین قرائت می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح «مهر بی‌کران» در مساجد و امامزادگان کشور اظهارداشت: یکی از بهترین راهکارهای پیوند با امام زمان(عج) قرائت زیارت آل یاسین است که این زیارت از سوی ایشان بیان شده است و بر آن سفارش بسیار داشته‌اند.

وی اضافه کرد: بزرگان دین و علما تأکید بسیاری بر قرائت دائمی این دعا داشته‌اند.

کفیل با اشاره به اینکه روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) است و مساجد و امامزادگان نیز بهترین پایگاه برای فعالیت‌های دینی محسوب می‌شوند، گفت: بر این اساس اجرای طرح «مهر بی‌کران» در این روز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد روزهای جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در تمامی مساجد و امامزادگان کشور زیارت آل یاسین قرائت شود.

وی افزود: این طرح، «مهر بی‌کران» نامگذاری شده است زیرا در این زیارت‌نامه به رحمة‌الواسعه بودن خداوند اشاره شده است که امام زمان (عج) نیز مظهر این مهر و رحمت بی‌کران خداوند محسوب می‌شوند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه از دهه امامت و ولایت در مساجد و آستان امامزادگان کشور اجرا می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین