عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
پارک ییلدیز استانبول از بهترین و شگفت انگیزترین پارک های موجود در شهر استانبول می باشد که سالانه هزاران نفر گردشگر از آن بازدید می کنند و لحظات فراموش نشدنی را سپری می کنند. شما نیز میتوانید در سفر خود به شهر استانبول حتما بازدید از پارک ییلدیز استانبول را در اولویت قرار دهید.

عقیق: پارک ییلدیز استانبول از بهترین و شگفت انگیزترین پارک های موجود در شهر استانبول می باشد که سالانه هزاران نفر گردشگر از آن بازدید می کنند و لحظات فراموش نشدنی را سپری می کنند. شما نیز میتوانید در سفر خود به شهر استانبول حتما بازدید از پارک ییلدیز استانبول را در اولویت قرار دهید.

 

به گزارش سفر باتو ، آیا در مورد پارک ییلدیز استانبول در تور استانبول اطلاعات کافی را در اختیار دارید؟ آیا می دانید بهترین زمان برای بازدید از پارک ییلدیز استانبول چه زمانی می باشد؟ از همراهان خود دعوت می کنیم که ما را برای به دست اطلاعات بیشتر در این زمینه همراهی کنند. پارک ییلدیز استانبول یکی از زیباترین و بی نظیرترین پارک های موجود در شهر بزرگ استانبول می باشد که در زمان ها احداث خود از شکارگاه های سلطان سلیمان خان بوده و این پادشاه برای گذراندن اوقات فراغت همراه با خانواده خود از این مکان استفاده می کردند. شهرداری کنونی شهر استانبول نیز به دلیل زیبایی های موجود و دسترسی بسیار راحت پارک ییلدیز استانبول، در سال های اخیر به بازسازی این مجموعه پرداخته به طوری که پارک مذکور توانسته است توجه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. اگر شما نیز قصد بازدید از شهر استانبول و جاذبه های این شهر دارید می توانید بازدید از پارک ییلدیز استانبول را در اولویت های خود قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید و موقعیت جغرافیایی آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

معرفی پارک ییلدیز استانبول در تور استانبول

موقعیت جغرافیایی پارک ییلدیز استانبول

به گزارش سفر باتو ، همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، موقعیت جغرافیایی پارک ییلدیز استانبول یکی از مهمترین دلایلی می باشد که این پارک از محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد. روزهای آخر هفته بهترین فرصت را برای مردم شهر استانبول به وجود می آورد که بتوانند از زیبایی های موجود در این پارک بهره مند شده و لحظات به یادماندنی را در این مکان سپری کنند. پارک ییلدیز از دو بخش تشکیل شده است که بخش درونی آن را سه عمارت بسیار زیبا تشکیل داده است و بخش بیرونی آن را دو دریاچه مصنوعی فرا گرفته که با داشتن انواع پوشش گیاهی بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که پارک مذکور به مدت طولانی نیز به عنوان زندان برای رتبه های بالای دربار عثمانی ها بوده است. آدرس پارک ییلدیز استانبول را می توانید به صورت زیر در دست داشته باشید تا بتوانید به راحتی از این مکان بازدید داشته باشید:

Ciragan Cad. | Besiktas, Istanbul, Turkey

شما می توانید با تهیه نقشه گردشگری شهر استانبول می توانید این مکان را علامت گذاری کرده و از هر منطقه شهر خود را به این مکان برسانید.

معرفی پارک ییلدیز استانبول در تور استانبول

بهترین زمان بازدید از پارک ییلدیز استانبول

بسیاری از گردشگران و مسافران در تور ارزان استانبول به دنبال بهترین زمان برای بازدید از پارک ییلدیز استانبول هستند تا بتوانند از تمام زیبایی ها حاکم در این پارک بهره مند شوند. در این خصوص می توان گفت که بهترین و مناسب ترین زمان برای سفر و بازدید از این پار فصل بهار و پاییز می باشد به طوری که شما می توانید منظره بسیار زیبایی را در این پارک تماشا کنید و بهترین تصاویر را به ثبت برسانید. شما می توانید در فصل بهار شاهد ده ها گل و گیاه در اطراف دریاچه های مصنوعی باشید و بتوانید از فضای بسیار آرام این مکان نهایت لذت را داشته باشید. هم چنین گردشگران و مسافرانی که از این مکان بازدید می کنند بایستی به تمام قوانین و مقررات آن نهایت توجه و احترام را داشته باشند تا بازدید بدون مشکلی را تجربه کنند که از مهم ترین این قوانین می توان به نریختن زباله و روشن نکردن آتش اشاره نمود. اگر قصد دارید تا در آینده نزدیک از استانبول دیدن داشته باشید حتما سفر به پارک ییلدیز استانبول را در اولویت های خود قرار دهید.

معرفی پارک ییلدیز استانبول در تور استانبول

تفریحات موجود در پارک ییلدیز استانبول

از مهمترین و بارزترین تفریحات موجود در پارک ییلدیز استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         مسیرهای پیاده روی

-         مسیرهای دوچرخه سواری

-         فضای هی مناسب برای انجام پیک نیک

-         برگزاری انواع نمایشگاه های مختلف در فضای درونی این پارک

-         برگزاری جشنواره ای مختلف در این پارک

-         فرصت قایق سواری در دریاچه های مصنوعی

شما می توانید با سفر به این مکان بی نظیر علاوه بر مشاهده منظره های شگفت انگیز از تمدد اعصاب نیز بهره مند شده و انرژی بسیار خوبی را دریافت کنید.

معرفی پارک ییلدیز استانبول در تور استانبول

پوشش گیاهی پارک ییلدیز استانبول

در بخش های قبلی  در مور دتور لحظه اخری استانبول نیز به این امر اشاره شد که پارک ییلدیز استانبول با داشتن انواع پوشش گیاهی خود توانسته بهترین منظره و شگفت انگیز فضا را داشته باشد که از مهمترین این پوشش گیاهی می توان به مواردی از جمله درختان لیمو، سرو، کاج، مگنولیا و غیره اشاره نمود. فضای پارک مذکور با انواع نیمکت های چوبی و آلاچیق ها طراحی شده است که گردشگران می توانند برای محفوظ ماندن از نور خورشید می توانند از آلاچیق ها و سایه های درخت ها استفاده داشته باشند. همچنین این پارک نزدیکی بسیاری به معروفترین مراکز خرید داشته است که این امر توجه بسیاری از گردشگران را نیز به سوی خود جذب کرده است.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین