عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
پسر شیخ زکزاکی:
ابراهیم زکزاکی پسر شیخ زکزاکی با انتشار یادداشتی به تشریح آخرین وضعیت پدرش در زندان پرداخت و ضمن اعلام خبر دومین سکته شیخ زکزاکی در زندان، گفت: مسئولان نیجریه در صدور گذرنامه برای پدرم تعلل می‌کنند.

عقیق:ابراهیم زکزاکی پسر شیخ زکزاکی با انتشار یادداشتی به تشریح آخرین وضعیت پدرش در زندان پرداخت و ضمن اعلام خبر دومین سکته شیخ زکزاکی در زندان، گفت: مسئولان نیجریه در صدور گذرنامه برای پدرم تعلل می‌کنند.

متن گزارش پسر شیخ زکزاکی بدین شرح است:

دیروز شنبه 13 ژوئیه 2019  همه اعضای خانواده ی ما حسب هماهنگی با "مقامات" کادونا Kaduna برای ملاقات با پدر و مادرم راهی محل ملاقات شدیم. متاسفانه به علت یک سوء تفاهم، تنها من و یک نماینده قانونی توانستیم به دیدار با آنها برویم و دیگران مجبور شدند تا به مکان تفتیش و نگهبانی برگردند.

پدرم با اجازه مسئولان کادونا در نهایت به یک تلفن دسترسی پیدا کرده است. بنابراین اکنون ما می توانیم با او ارتباط برقرار کنیم. تاریخ دادرسی نیز تعیین شده است و بسیاری از وعده ها نیز به خانواده ما داده شده است!

 موارد فوق خبر های خوب این هفته بود، اما خبر بد اینکه پدرم برای بار دوم سکته کرده است!

اگر چه این سکته خفیف بوده، اما این واقعیت که 2 مصیبت پزشکی پشت سرهم ( بالا رفتن سرب در بدن وی در هفته گذشته و حالا هم سکته دوم) و آن هم در مدت زمان کوتاه ، برای من قابل فهم نیست !!

 ما تمام اقدامات لازم را برای کارهای اورژانس پزشکی پدرم انجام داده ایم و همچنان نیز پیگیر هستیم تا همه چیز به نحو احسن انجام شود، اما ما هنوز در انتظار "مقامات" هستیم تا به وعده هایی که داده اند ؛ از جمله صدور گذرنامه بین المللی برای پدرم سریعتر اقدام کنند.

 تمام اسناد خواسته شده جهت صدور پاسپورت پدرم، در عرض چند ساعت و در همان روز دوشنبه هفته قبل انجام شد، ولی تاکنون هنوز پاسپورت برای وی صادر نشده است!

ما همه کارها را به خداوند سپرده ایم و به درگاه او عرض می‌کنیم ؛ انا لله و انا الیه راجعون، ولی مجددا و به طور علنی و صدای رسا از "مقامات" می‌خواهم تا هر چه سریع تر به وعده های داده شده عمل کنند و به کارشان برای صدور پاسپورت سرعت بخشند.

حوادث خیلی کوچکتر از آنچه که پدرم تجربه کرده است، افراد قوی تر از پدرم را از پای در آورده است و اگر پدرم هنوز زنده است ، فقط لطف خداوند بوده است که او را تا کنون برای ما زنده نگه داشته است.

 شلیک گلوله ها، ضربه روحی و مجروح شدن وی ، شکنجه جسمانی و همچنین شکنجه روحی و خیلی چیزهای دیگر... که آلان نمی‌خواهم آن را ذکر کنم در چند سال اخیر برای پدرم اتفاق افتاده است!

آنچه که از همه در حال حاضر فوریت بیشتری دارد ، این است که پدرم نیازمند بستری شدن در یک بیمارستان تخصصی می باشد.

 فردا مجددا به شما اطلاع خواهم داد که کجا هستیم و چه کارهایی انجام شده است.

محمد ابراهیم زاکزاکی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین